Fuck Love
Iggy Azalea Lyrics


Fuck love, give me diamonds
Fuck love, give me diamonds
Fuck love, give me diamonds
Fuck love, give me diamonds
I'm already in love with myself
So in love with myself
I'm already in love with myself
Fuck love, give me diamonds

So you want a type of bitch that'll stay at home
But I'm too busy getting mine on
So the kinda girl you want
Boy you need to call Tyrone
I don't need your help
I can take care of myself
I might get into the money
Baby, couldn't you tell?
I'm much chillin in Euro
Making a whole lotta euros
Yeah my money so plural
Honey that's what I do though

You can't break my heart
You can't take my pride
Oh no, that love shit, I won't do it

Fuck love, give me diamonds
Fuck love, give me diamonds
Fuck love, give me diamonds
Fuck love, give me diamonds
I'm already in love with myself
So in love with myself
I'm already in love with myself
Fuck love, give me diamonds

Y'all dudes is a hot damn mess
I'm way too blessed to be stressed
So I don't want no boyfriend
Just give me them checks
What if I'm a material girl?
Can't blame me I live in a material world
It's crazy, this much it should be making me hurl
Big baby, I know you want a taste of the pearl
It's my life, I'mma do who I want to
Do what I want to, and I don't want you
Alright, see my times gonna cost you
And all my love don't cost a thing

You can't break my heart
You can't take my pride
Oh no, that love shit, I won't do it

Fuck love, give me diamonds
Fuck love, give me diamonds
Fuck love, give me diamonds
Fuck love, give me diamonds
I'm already in love with myself
So in love with myself
I'm already in love with myself
Fuck love, give me diamonds

Fuck love, fuck love, fuck love
That love shit I won't do it
Fuck love, fuck love, fuck love
That love shit I won't do it

Lyrics © Universal Music Publishing Group, Sony/ATV Music Publishing LLC, Warner Chappell Music, Inc.
Written by: JONATHAN MILLS, GEORGE ASTASIO, JASON ANDREW PEBWORTH, JON ANDERSON TURNER, JONATHAN CHRISTOPHER SHAVE, TIMOTHY THOMAS, THERON THOMAS, IGGY AZALEA

Lyrics Licensed & Provided by LyricFind
To comment on specific lyrics, highlight them
Genre not found
Artist not found
Album not found
Song not found

Sarah Rebecca


on Work

i love this song iggy is awesome

Jalyn Welch


on Bounce

i love this song!

Carmela Bellucci


on Fancy

[Verse 1 — Iggy Azalea:]
First thing's first, I'm the realest (realest)
Drop this and let the whole world feel it (let them feel it)
And I'm still in the Murda Bizness
I could hold you down, like I'm givin' lessons in physics (right, right)
You should want a bad bitch like this (huh?)
Drop it low and pick it up just like this (yeah)
Cup of Ace, cup of Goose, cup of Cris
High heels, somethin' worth a half a ticket on my wrist (on my wrist)
Takin' all the liquor straight, never chase that (never)
Rooftop like we bringin' '88 back (what?)
Bring the hooks in, where the bass at?
Champagne spillin', you should taste that

[Hook — Charli XCX:]
I'm so fancy
You already know
I'm in the fast lane
From L.A. to Tokyo
I'm so fancy
Can't you taste this gold?
Remember my name
'Bout to blow

[Verse 2 — Iggy Azalea:]
I said, "Baby, I do this, I thought that you knew this."
Can't stand no haters and honest, the truth is
And my flow retarded, each beat did depart it
Swagger on stupid, I can't shop in no department
To get my money on time, if they not money, decline
And swear I meant that there so much that they give that line a rewind
So get my money on time, if they not money, decline
I just can't worry 'bout no haters, gotta stay on my grind
Now tell me, who that, who that? That do that, do that?
Put that paper over all, I thought you knew that, knew that
I be the I-G-G-Y, put my name in bold
I been working, I'm up in here with some change to throw

[Hook — Charli XCX:]
I'm so fancy
You already know
I'm in the fast lane
From L.A. to Tokyo
I'm so fancy
Can't you taste this gold?
Remember my name
'Bout to blow

[Bridge — Charli XCX:]
Trash the hotel
Let's get drunk on the mini bar
Make the phone call
Feels so good getting what I want
Yeah, keep on turning it up
Chandelier swinging, we don't give a fuck
Film star, yeah I'm deluxe
Classic, expensive, you don't get to touch
Ow...

[Verse 3 — Iggy Azalea:]
Still stunned, how you love that?
Got the whole world asking how I does that
Hot girl, hands off, don't touch that
Look at it I bet you wishing you could clutch that
It's just the way you like it, huh?
You so good, he's just wishing he could bite it, huh?
Never turn down money,
Slaying these hoes, gold trigger on the gun like

[Hook — Charli XCX:]
I'm so fancy
You already know
I'm in the fast lane
From L.A. to Tokyo
I'm so fancy
Can't you taste this gold?
Remember my name
'Bout to blow

[Outro:]
Who that, who that, I-G-G-Y
That do that, do that, I-I-G-G-Y
Who that, who that, I-I-I-G-G-Y
Blow

Who-who-who-who that, who that, I-G-G-Y
That do that, do that, I-I-G-G-Y
Who that, who that, I-I-I-G-G-Y
Blow

More Videos