Smile
Isaiah Rashad Lyrics


Yeah, yeah, yeah, yeah
I mean, I mean
I gotta, gotta new me
Yeah, yeah, yeah, yeah
I mean, I mean
I gotta, gotta new me
Yeah, yeah, yeah, yeah
I gotta, gotta

This for the block
This for lil Kevin and Robin and rock 'em
And Tiggi and 40 be quiet, niggas recording
You went in talking to death in them The House in this bitch
Bleed her to death, feed on my niggas then leave her to death
I've been so good with this shit
Do you live here to die? All them niggas bereaving your steps
Mama I just wanna shine, pussy ass nigga gon' lean on the ref
Nigga I woke up this mornin', feeling like I don't be needing myself
I'ma get better than Whoo Kid, who can go harder than Mac?
Put the lil Xan in my back
I'ma go harder though, I'ma go harder though
Look at the martyr go, smokin' the artichoke
This what you wanted, ain't this what you wanted, this and Tha Carter IV
I'ma flip me a bitch in the mornin' though
I'ma flip me a bitch in the mornin' though
I'ma flip me a bitch and my partners talk shit
While my niggas say, "This why we in here, this why we did it"

My nigga just made it back home
Pocket full of money, god damn
Them niggas might smile when they see him
Nigga made it back home
Pocket full of money, god damn
Them niggas might smile when they see him

I can't help but, keep my feet up
Call my kinfolk, dawg
What you doing, where you going?
To the hills
I can't help but, keep my feet up
Call my kinfolk, dawg
What you doing, where you going?
To the hills, to no worries
They know they're good

I know a bald headed bitch and she ain't worth shit
Tryna serve me papers and suck my dick
Tryna take my son, bitch you ain't worth rocks
Let me ease my mind, let me kill my lungs
I don't know your name, I forgot that shit
I'm for real, four times, yeah
I won't lose my grip, ‘fore I turn Cobain
It look good next year, yeah
When I listen to the deacon say it, I'm pullin' over
I've been prayin' with a reefer head, yeah
In the valley, meditatin'
Where you going? Can you take me

My nigga just made it back home
Pocket full of money, god damn
Them niggas might smile when they see him
Nigga made it back home
Pocket full of money, god damn
Them niggas might smile when they see him

I can't help but, keep my feet up
Call my kinfolk, dawg
What you doing, where you going?
To the hills, to no worries
They know they're good
I can't help but, keep my feet up
Call my kinfolk, dawg
What you doing, where you going?
To the hills, to no worries
They know they're good

Contributed by Bella I. Suggest a correction in the comments below.
To comment on specific lyrics, highlight them
Genre not found
Artist not found
Album not found
Song not found
Most interesting comments from YouTube:

Cqzmic

[Intro]
Yeah, yeah, yeah, yeah
I mean, I mean
I gotta, gotta new me
Yeah, yeah, yeah, yeah
I mean, I mean
I gotta, gotta new me
Yeah, yeah, yeah, yeah
I gotta, I gotta

[Verse 1]
This for the block
This for lil Kevin and Robin and Rockm
And Tiggi and 40 be quiet, niggas recording
You want to talk her to death but I'm House-ing that bitch
Bleed her to death
Feed all my niggas then leave her to death
I've been so good with this shit, do you live here to die?
All them niggas bereaving your steps, uh, uh
Mama I just wanna shine
Pussy ass nigga gon' lean on the ref
Nigga I woke up this mornin'
Feeling like I don't be needing myself
I'ma get bigger than Whoo Kid
Who can go harder than Mac?
Put the lil Xan in my back
I'ma go harder though, I'ma go harder though
Look at the martyr go, smokin' the artichoke
This what you wanted, ain't this what you wanted
They dissing "Tha Carter IV"
I'ma flip me a bitch in the mornin' though
I'ma flip me a bitch in the mornin' though
I'ma flip me a bitch and my partners talk shit
While my niggas say, "This why we in here, ain't this why we did it?"

[Bridge]
My nigga just made it back home, pocket full of money, god damn
Them niggas might smile when they see him
Nigga made it back home, pocket full of money, god damn
Them niggas might smile when they see him

[Hook]
I can't help but, kick my feet up
Call my kinfolk, dawg
What you doing? Where we going? To the hills
I can't help but, I can't, I can't
I can't help but, kick my feet up
Call my kinfolk, dawg
What you doing? Where we going? To the hills
To no worries, bring the liquor

[Verse 2]
Yeah, I know a bald head bitch and she ain't worth shit
Tryna serve me papers and suck my dick
Tryna take my son, bitch you ain't worth rocks
Let me ease my mind, let me kill my lungs
I don't know your name, I forgot that shit
I'm for real, four times, yeah
I won't lose my grip, 'fore I turn Cobain
It look good next year, yeah
When I listen to the deacon say it, I'm pullin' over
I've been prayin' with a reefer head, yeah
In the valley, meditatin'
Where you going? Can you take me?

[Bridge]
My nigga just made it back home, pocket full of money, god damn
Them niggas might smile when they see him
Nigga made it back home, pocket full of money, god damn
Them niggas might smile when they see him

[Hook]
I can't help but, kick my feet up
Call my kinfolk, dawg
What you doing? Where we going? To the hills
I can't help but, I can't, I can't
I can't help but, kick my feet up
Call my kinfolk, dawg
What you doing? Where we going? To the hills
To no worries, bring the liquor

P.S: didn’t write this



issaih montano

[Intro]
Yeah, yeah, yeah, yeah
I mean, I mean
I gotta, gotta new me
Yeah, yeah, yeah, yeah
I mean, I mean
I gotta, gotta new me
Yeah, yeah, yeah, yeah
I gotta, I gotta

[Verse 1]
This for the block
This for lil Kevin and Robin and Rockm
And Tiggi and 40 be quiet, niggas recording
You want to talk her to death but I'm House-ing that bitch
Bleed her to death
Feed all my niggas then leave her to death
I've been so good with this shit, do you live here to die?
All them niggas bereaving your steps, uh, uh
Mama I just wanna shine
Pussy ass nigga gon' lean on the ref
Nigga I woke up this mornin'
Feeling like I don't be needing myself
I'ma get bigger than Whoo Kid
Who can go harder than Mac?
Put the lil Xan in my back
I'ma go harder though, I'ma go harder though
Look at the martyr go, smokin' the artichoke
This what you wanted, ain't this what you wanted
They dissing "Tha Carter IV"
I'ma flip me a bitch in the mornin' though
I'ma flip me a bitch in the mornin' though
I'ma flip me a bitch and my partners talk shit
While my niggas say, "This why we in here, ain't this why we did it?"



All comments from YouTube:

Charles James

one thing i like that Isaiah does is he doesn't filter out his breath. you can hear him breathing especially on the refrain and it makes it sound way more natural, emotional. Dope track.

Dean Harris

Nothing but facts

Micheal

Listen To Rodeo by Travis, lots of breathing on that

maidenmadness1

@Charles James literally every rapper in history who's trying when they spit a verse does this, I'm a big fan of Rashad, but ur kinda tryna make something outta nothing lmao, he's not some innovative breather like what the fuck hahaha

leus leus

Charles James Does anyone know the meaning of this song?

40 More Replies...

Ben Carlson

I play this song on aux and my guys call it wack.
Then they take the aux and play Bad and Boujee.
i need new friends

JS W

I mean even if I play some good trap music they gonna play that wack ass hardcore

JS W

My friends are way worse, they play hardcore music which is the worst music ever

Hoomenbean

Bad and Boujee slaps though, it's two different genres. I smoke more to this type of music, and play bad amd Boujee when I'm working and need to get shit done lol

Elias Menyhart

old migos hard as a bih fym. bad and boujee trash tho lol

146 More Replies...
More Comments

More Videos