Genre not found
Artist not found
Album not found
Song not found

Motivation
Lil Nas X Lyrics


We have lyrics for 'Motivation' by these artists:

All or Nothing H.C. What's your motivation? What pushes you? What have you accom…
Better Than a Thousand Romantic embrace a kiss on the face. He loves her like…
Camodia Boys What's the difference of never knowing at all When every ste…
CANON Canon say he go loco Huh? Canon go crazy huh?…
Chill Rob G My rhymes as I kick them ( ? ) em…
Claps for Caroline You can't climb the ladder of success With your hands in…
Coolio featuring A.I. Better get on yo job, tell'em, haters get on yo…
Daly's Gone Wrong I've been thrown and left for dead It's not for you…
DJ Drama & Lil Wayne U Dont Wanna Be Out N Da Streets Mouth Full Of…
DJ Drama / Lil' Wayne Oh lover, don’t you dare slow down Go longer, you can…
Dope I don't know why I'm paralyzed If you don't get it you…
Erigga pikin wey dey find party rice no suppose to fear…
G.B. My rhymes as I kick them ( ? ) em…
H.G. Free Better get on yo job, tell'em, haters get on yo…
HG Free It's motivation Baby tell me what you thinking I'mma give i…
Jamesthemormon It's motivation Baby tell me what you thinking I'mma give it…
Jeremih feat. Kelly Rowland & Lil Wayne Oh lover, don’t you dare slow down Go longer, you can…
Kelly Rowland Oh lover, don't you dare slow down Go longer, you can…
Kelly Rowland Feat. Busta Rhymes Fabolous & Trey Songz Oh lover, don’t you dare slow down Go longer, you can…
Kelly Rowland & Lil Wayne Oh lover, don't you dare slow down Go longer, you can…
Kelly Rowland (feat. Lil Wayne) Oh lover, don’t you dare slow down Go longer, you can…
Kelly Rowland ft Fabolous Busta Rhymes & Trey Songz Oh lover, don't you dare slow down Go longer, you can…
Kelly Rowland ft Jeremih Oh lover, don’t you dare slow down Go longer, you can…
Lil Wayne & T-Pain U Dont Wanna Be Out N Da Streets Mouth Full Of…
Lil Wayne feat. Kelly Rowland Oh lover, don’t you dare slow down Go longer, you can…
Lil Wayne Kelly Rowland Oh lover, don't you dare slow down Go longer, you can…
Lil' Wayne U Dont Wanna Be Out N Da Streets Mouth Full Of…
Maj Ceiling's coming down, the walls are closing in, but she don…
Mannie Fresh/T.I. Better get on yo job, tell'em, haters get on yo…
Mario ft. Kelly Rowland & Lil Wayne Oh lover, don’t you dare slow down Go longer, you can…
Mellowdrone Don't look so sad You're not much to drag Infact be glad…
Moti Special Early morning brings another big surprise Gotta face a brand…
Mr. Tengo Here come your Mr. Tengo And also Tunn Paito This is a…
my favorite band My alarm goes off and I awake 'Cause it's time to…
NakamuraEmi 1 2 3 4! お酌もデュエットもバレンタインも社員旅行も一通り経験 世に言う御局様の年齢になりつつある 結婚の予定も…
Normani I'ma break you off, let me be your motivation To stay…
Nu-Look Le succès se fruit patience avèk constance Réussir se but to…
One Step Too Many How can I go back now no way I've gone…
Quando Rondo Only reason why I went on that lick 'cause I…
Quietdrive see you right around the corner i know you were getting cl…
R. Kelly Oh lover, don't you dare slow down Go longer, you can…
R. Kelly feat. Kelly Rowland Oh lover, don’t you dare slow down Go longer, you can…
Rapsody The Idea of Beautiful Lets begin Beauty is so much more th…
Rivets Indecision Running thru my mind Just like the blood inside…
Roxbury Laying awake at 2 a.m. Staring at the ceiling Gazing throu…
Sandra (You are my... Motivation...) From time to time, I lose…
Shal Marshall Ah see yuh by yuh self now yuh limin Alonee! Yuh…
Sheryl Crow Little white girl In a shiny black car Hanging out with her…
Steve Hillage Sometimes you seem a little lost, my friend I see not…
Stomy Bugsy Passe-moi la balle Que j'frappe comme un bourrin, non non J'…
Sum 41 What's the difference of never knowing at all When every ste…
Super 8 Bit Brothers The hallway, cold and gray and walls are made of…
SwizZz Yeah, (yeah) Boom! It's Young Fyre on the motherfucking bea…
T.I. Better get on yo job, tell'em, haters get on yo…
T.I. feat. Lil' Wayne Oh lover, don’t you dare slow down Go longer, you can…
T.I. ft Urban Legend Better get on yo job, tell'em, haters get on yo…
Thi'sl [Verse 1] Fresh up off that plane, touch down in my…
This Holiday Life This compass bares true North The map contains here, there …
Ti Better get on yo job, tell'em, haters get on yo…
Tommy Stinson Yeah you ought to see yourself Through the eyes of anyone Wh…
Tripping Daisy Laugh at what you did today It's all been done…
Worlasi feat. Krack Gyamfi & EmPeraw Ethorworwor medjurom nthiya Vor it's time to gidup No chance…
Young Jeezy & T.I Better get on yo job, tell'em, haters get on yo…
Yung Blaze Oh lover, don't you dare slow down Go longer, you can…
★Sum 41★ What's the difference of never knowing at all When every ste…

We have lyrics for these tracks by Lil Nas X:

BANZUP’ When I get some wins, I'm complacent Might blow up go…
Bring U Down I don't know what's gonna bring you down I don't know…
C7osure True say I want and I need To let go Use my time…
Carry On Carry on Though it may be hard to understand it You got…
Donald Trump Ricky! It's in the trunk, (yeah, yeah) Pop the trunk and…
F9mily You, and me Yeah we, gotta fix this family And I know…
HOLIDAY (T-T-Tay Keith) Took it to ten (hey) Ayy, it's a holiday I…
kIck IT (Bizness Boi) Run to To me For three See, if you need weed,…
Montero I caught it bad just today You hit me with a…
MONTERO #LILNASX #MONTERO I caught it bad just today You hit me with a…
MONTERO: Call Me By Your Name I caught it bad just today You hit me with a…
Old Town Road Yeehaw Oh, oh-oh Oh Yeah, I'm gonna take my horse to the ol…
Old Town Road ft. Billy Ray Cyrus Yeehaw Oh, oh-oh Oh Yeah, I'm gonna take my horse to the ol…
Old Town Road PARODY Yeah, I'm gonna take my horse to the old town…
Panini Daytrip took it to 10 (hey) Ayy, Panini, don't you be…
Rodeo Daytrip took it to 10 (hey) Oh here we go, please…
Seoul Town Road feat. RM of BTS Yeehaw Oh, oh-oh Oh Yeah, I'm gonna take my horse to the ol…
Sonic Shit SEGA All tests needed Glock, Glock, Glock, yeah Wet, wet, we…
Sun Goes Down I wanna run away Don't wanna lie, I don't want a…

The lyrics can frequently be found in the comments below, by filtering for lyric videos or browsing the comments in the different videos below.
Comments from YouTube:

Op OVO

If 6ix9ine wanted to collab he should of made that clear than just saying “I’m in your city..wyd” that’s like the most basic dm line niggas use to hookup with people😂.

Obatala Osun22

@Gsoup83 Yup

Gsoup83

i dont know why we acting like having 2 or 3 accounts aint thing. one for the family, one for work and one for the hookup

Gamble Bo1

He was tryna get in those cheeks! Now he is backing down

rogerio maria

😅😅😅😅😅😅😅😅😅true

Niyah

This the first time I ever since that nigga be serious he was shaken I believe Lil Nas.

17 More Replies...

Illphil 662

Why do I have the feeling Charla doesn’t understand what 69 means?

Tony Bland

@Benim Canım Right? Like... it's not rocket science to see what he was TRYING to do. CTG wasn't saying 69 is exclusively a gay act, just that if you're named after a sexual position, you should be more open to "other things". Definitely a failed joke and a reach but not hard to understand. The same people trying to kill CTG are some of the dumbest people I've ever seen in YT comments and that's saying a lot.

Tellina Morgan

@Illphil 662 lmao. Ijs sheesh

Illphil 662

@Tellina Morgan nah we all know what it means . Chill.

More Comments

More Videos