Genre not found
Artist not found
Album not found
Song not found

A
Margot D.R Lyrics


We have lyrics for 'A' by these artists:

1963 You'll never know anything that I've done And you'll never…
A Hey, we're gonna be around Hey, we're gonna work it out He…
Alivaltiosihteeri Lahtelaisen amiraalin aura jäi Karjalaan se mielen katkeroi…
Avril Lavigne It's the first time I ever felt this lonely I wish…
Azad Vers 1. ich steppe nach vorn und mein Rap ist enorm ich…
Barenaked Ladies A is for angry, which is what you are at…
Blaq Tuxedo Bout to hit the club in my city Got some bad…
Candy 66 Ven y verás lo que tu siempre serás Un nuevo ser…
Cartel And you can take this however you want Yeah you can…
Dead Hot Workshop Come peaceably Arms wide Or hands tied Who's responsible …
Eldo Pewien niepokój jakby nagle ktoś odwiedził pokój Demony zmr…
Got 7 [English Translation:] It’s not working So stop fronting I …
GOT7 It's not working So stop fronting I know you want me Let'…
Got7(갓세븐) It’s not working, so stop fronting I know you want me,…
H2O All the feeling Leaving you Till you left alone inside a h…
Hades Hey, we're gonna be around Hey, we're gonna work it out He…
Hank Williams Jr. She's got soft finger tips and a warm red ruby…
I.S.O. Darling come here Fuck me up the rear, Sit on…
Knorkator Hey we're gonna be around Hey we're gonna work it out Hey…
Max Gazzè Alessandra che porta gli occhi azzurri come occhiali da sole…
Rainbow A AAA A AAA A AAA Just U'r collection line ez…
Sezen Aksu Aç kalbini ben geldim Sıkı sıkı tut bırakma Zar zor yıktım d…
The Associates A B C D E F G H I J…
The Gits There goes your burning, you can't anticipate The things you…
The Pancakes How we like to try How I try to try This is…
Tomas Bodin I'm standing on a bridge between The stardom and the dust, …
Troy M. Someone once said That once you're dead You don't use you…
Vulgaires Machins Dans ma société d'hypocrites C'est le chaos pis c'est l'in…
Zoi Antonin! Se ajoelha e confessa! Antonin! Fecha os olhos conf…
레인보우 A AAA A AAA A AAA Just U'r collection line ez…

We have lyrics for these tracks by Margot D.R:

"Her" I give her all my love That's all I do And if…
Her Ease my mind, with a little conversation Left me high on…
I Need U दोस्त है हम तोह ये बहाना क्यों प्यार है हमको यह…
I Need You If you change Change your mind If you think it's worth it Ju…
Jump Hello? Hey mom, it's me mom Can't tell you where I…
Let Me Know Talk to a mother who hates a nurse. Talk to a…
run 'Fore you go, yeah I wanna talk to you Thinking 'bout the…
Save Me This moment will last a lifetime, You always find the light…
Tomorrow 流した涙の河が溢れてる この河の主は君なのかな? 疲れた身体にムチを打ちつけて 向こう岸の景色見れずにいる 孤独に押し潰…

The lyrics can frequently be found in the comments below, by filtering for lyric videos or browsing the comments in the different videos below.
Most interesting comments from YouTube:

hiroshi tanaka

Lyrics:

You're my sun the one and only,
That I need in this world
I always bloom towards you,
this attraction makes me burn.
Now we're out of time, out of time
Victims of the love crime
I'm the branch that you ruined
Yet I'm still reaching for you
No matter how hard I try
My dreams empty, ty, ty
No matter how crazy I run
I'm staying still, still, still
I'm hurting all over,
Reject me forever
Feels like I'm losing track
Just a fool running in circles
Making me run more
Yeah you' re making me run more
Cause even when my feet
get full of scars
Your smile makes me feel
Like the sky is ours
And I run run run
Right now nothing can stop me
Just run run run
Cant stop myself from chasing
Keep running after you but its no use
Cause this love I have's only going to bruise
Again I run run run
I'm falling down but its fine
Just run run run
I can bear it one more time
Even if I cant grasp it I'm holding on
Ill embrace this cursing fate until the end
(Run)
Don't tell me bye bye
(Run)
You make me cry cry
(Run)
Love is a lie lie
Don't tell me, Don't tell me, Don't tell me bye bye
Everyone says its over
That we're a fading fire
Is it sweat or is it tears?
Now they just wont disappear
It rages inside my heart
These stormy winds tear it apart
They make me run again like a soul lost in its pain
Making me run more
Yeah youre making me run more
Cause even when my feet is full of scars
Your smile makes me feel the sky is ours
And I run run run
Right now nothing can stop me
Just run run run
Cant stop myself from chasing
Keep running after you but theres no use
Cause this love I have's only going to bruise
Again I run run run
I'm falling down but its fine
Just run run run
I can bear it one more time
Even if I cant grasp it I'm holding on
Ill embrace my cursing fate until the end
Our memories are falling to pieces
Like withered flower petals
On my finger tips
Right under my feet
I can see all of them up close
I'm chasing butterflies
Dreaming till sunrise
Wishin I could follow your trace
Would you show me the way?
Don't stop me halfway
Just let me breathe again
And I run run run
Right now nothing can stop me
Just run run run
Cant stop myself from chasing
Keep running after you but its no use
Cause the love I have's only going to bruise
Again I run run run
I'm falling down but its fine
Just run run run
I can bear it one more time
Even if I cant grasp it I'm holding on
Ill embrace this cursing fate until the end
(Run)
Don't tell me bye bye
(Run)
You make me cry cry
(Run)
Love is a lie lie
Don't tell me, Don't tell me, Don't tell me bye bye



DeviousKitten27

Since I can't read the type of writing in the video I'm gonna try to copy the lyrics as best as I can I hope Margot D.R won't mind I'm not gonna steal them I'm just putting them in the comment section if she wants she can delete my comment I won't mind it's just I'm trying to learn how to sing this song and her version will help me accomplish my goal!
Here. We. Go!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
You're my sun, the one and only that I need in this world
I always blood towards you, this attraction makes me burn
Now we're out of time, out of time victims of the love crime
I'm the branch that you ruined yet I'm still reaching for you
No matter how hard I try my dream's empty ty, ty
No matter how crazy I run I'm staying still, still, still
I'm hurting all over reject me forever
Feels like I'm losing track, just a fool running in circles
Making me run more yeah you're making me run more
Cause even when my feet get full of scars your smile makes me feel like the sky is ours
And I run, run, run right now nothing can stop me
Just run, run, run can't stop myself from chasing
Keep running after you but it's no use
Cause this love I have's only going to bruise
Again I run, run, run I'm falling down but it's fine
Just run, run, run I can bear it one more time
Even if I can't grasp it I'm holding on
I'll embrace this cursing fate until the end
(Run) Don't tell me bye, bye
(Run) You make me cry, cry
(Run) Love is a lie, lie
Don't tell me, don't tell me, don't tell me bye, bye
Everyone says it's over that we're a fading fire
Is it sweat or is it tears now they just won't disappear
It rages inside of my heart these stormy winds tear it apart
They make me run again, like a soul lost in it's pain
Making me run more yeah you're making me run more
Cause even when my feet get full of scars your smile makes me feel like the sky is ours
And I run, run, run right now nothing can stop me
Just run, run, run can't stop myself from chasing
Keep running after you but it's no use
Cause this love I have's only going to bruise
Again I run, run, run I'm falling down but it's fine
Just run, run, run I can bear it one more time
Even if I can't grasp it I'm holding on
I'll embrace this cursing fate until the end
Our memories are falling to pieces
Like withered flower petals
On my fingertips, right under my feet
I can see all of them up close
I'm chasing butterflies dreamin' till sunrise
Wishing I could follow your trace
Would you show me the way? don't stop me halfway
Just let me breathe again
And I run, run, run right now nothing can stop me
Just run, run, run can't stop myself from chasing
Keep running after you but it's no use
Cause this love I have's only going to bruise
Again I run, run, run I'm falling down but it's fine
Just run, run, run I can bear it one more time
Even if I can't grasp it I'm holding on
I'll embrace this cursing fate until the end
(Run) Don't tell me bye, bye
(Run) You make me cry, cry
(Run) Love is a lie, lie
Don't tell me, don't tell me, don't tell me bye, bye
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
That's it I don't sing on YouTube but I have an account on this app called Sing Smule it's kareoke based and someone uploaded this cover onto the app with Margot's lyrics which is why I wanna practice since I love this song and her lyrics are beautiful and as such I wanna do her lyrics some justice and as such I wanna get better :)
oops almost forgot this is a link to my account I've done other BTS songs and I am trying to sing in Korean and have actually done a few songs in Korean lol but it's kinda sad so.... www.smule.com/DeviousKitten27



Taehyung

Our memories are falling to pieces
Like withered flower petals
On my finger tips
Right under my feet
I can see all of them up close
I'm chasing butterflies
Dreaming till sunrise
Wishin I could follow your trace
Would you show me the way?
Don't stop me halfway
Just let me breathe again



All comments from YouTube:

mooarmy

dude BTS literally need to check out ur covers ;—;

Jimin's honey Mady

mooarmy just make a movie of bts pics with this cover and tweet it in twitter for BTS.. @BTS_twt

yungwook

that's what Im saying bro

Freiya Sand

you should send application to BigHit online audition tho

pls stop farting, you gave me breathing problems

Lyann Tang
Now they do 🌚

Connie Teixeira

Because the last gg they had was a big pain in the ass for them... One of them was even in jail because blackmailed a actor

skyler or proskate16

Lyann Tang THEN YG??

Mrs. Kim

GLAM

Maxi

Lyann Tang Why?

1 More Replies...

ALEXA EVI

I'M DYING!!!! GIRL, I FELL IN LOVE WITH YOUR VOICE AGAIN. IT'S BEAUTIFUL ❤❤❤

More Comments

More Videos