Wastin' Time
Patrick Sweany Lyrics


We have lyrics for 'Wastin' Time' by these artists:


Adam and the Metal Hawks Could have been a winner, Should have taken me. It was so…
Bryan Adams I could have been a winner, You should have taken me, It…
Casting Pearls Let's take a ride through the country side Cool breeze elec…
J-Real They say I'm wasting my time Shit I'm in my prime They…
Kris Allen I'm a person that you're tryin' not to be I'm better…
Michael Jacques Parker I feel like I’m losin’ my mind I feel like I’m…
Mile 21 Still kicking around here in my hometown Still playing that …
N.O.M.A.D.S. Vs Philistines We ain't in Kansas anymore (yeah yeah) Girl you look at me…
Peter Wolf Come here, baby I'm going down slow Coming up with nothing, …
Rittz feat. Big K.R.I.T. Smoking weed and staying high Partying till late at night 'C…
Ron Sexsmith A day is long, many hours to fill But it's alright…
Sweeney Todd Could have been a winner, Should have taken me. It was so…
The Drowns That first time you saw you making eyes at me I…
The Murmurs Baby baby with your skin so fair My heart shoots up…
The Shoes I'm always meeting you Falling on the way down Down into the…
The Shoes with Esser I′m always meeting you Falling on the way down Down into the…
The Street Sliders ひとりじゃダメさ 何もできない ろくでなしの Wastin'Time 何もいらない 戻って来てくれ 飲んだくれの Was…
Trekk Round and round we go We never say hello We just keep…
VOTA Let's take a ride through the countryside Cool breeze, elect…
Waste of Breath You can't take responsibility for what you've done Point you…
Waylon Jennings I've been thinking it over wondering what to do Up to…


We have lyrics for these tracks by Patrick Sweany:


After A While Worry, worry all day long (hear me, hear me) I sit…
After Awhile Worry, worry all day long (hear me, hear me) I sit…
Every Night Every Day Every night Every day Wonder how we barely Get by Every nigh…
From Orange to Pink Chilly winds will soon be blowing Leaves will follow, round …
Hotel Women So hard to speak about hotel woman A man can take…
It's Spiritual It's spiritual, fantastic I'm gonna pack my things, got up …
Oh! Temptation Oh temptation, you're just a wrong turn Dead end street Oh…
Outcast Blues Not a game you can win or lose Live to play…
Them Shoes My mind is filled with ghosts They're more than most of…
Think About It When love is new, steady occupies your mind When love gets…
Up and Down Have a shame to my life cause my Wife′s gotta…
Working for You I'm the same in my life, Cause my wife's gotta…



Your Man I wish that I could be your man I wish I…


The lyrics are frequently found in the comments by searching or by filtering for lyric videos
Genre not found
Artist not found
Album not found
Song not found

More Versions