Genre not found
Artist not found
Album not found
Song not found

Let Me In
Pete Dressman & The S.U.N. Lyrics


We have lyrics for 'Let Me In' by these artists:

07. Tech N9ne [Chorus] Let me in the door You keep sayin' you hear me…
3 Doors Down One more kiss could be the best thing But one more…
50 Cent Feat Young Buck Yeah, Its 50 cent, Young Buck G-g-g-g-g-G-UNIT! We get the…
A.A. (Ooh ah, ooh ah, ooh ah, ooh ah) (Ooh weee, sho'…
Aaron Sprinkle On my own volition I pound my head against the wall And…
Absent Element The rain falls down, falls on me The rain falls down,…
Andromedik Andromedik] I could always be the one you wanna call, when…
Anna Lee Oh,Mickey, you’re so fine You’re so fine you blow my mind,…
Anthony David You're gonna be a really hard egg to crack The more…
Armin van Buuren Darling I walked alone for a long long time In the…
Athena Let me know when I'll be gone If it can't just…
Austin Lucas I found you among the shadows and the branches A rare…
Beatsteaks Every time we talk it through it doesn't get us…
Benny Sings Standing at your doorstep, ring your bell twice, and now I…
Blackbriar Eat me up, Swallow me alive Open those enormous jaws And let…
Bonnie Raitt Let me in I can see the dancin', (let me in). The…
Brooker Gary Black suspenders and high-heeled walk A painted mouth that…
Bruce G. Blowers Yesterday you came my way, And when you smiled at me, In…
By Heart I dream about my hero A hero from a trying time…
Caroline Rose Break me in This page is gettin' me tethered, and I've…
Cash Image [Chorus] Let me in the door You keep sayin' you hear me…
Cathleen I've been corrupted from the inside out. I left behind the…
Chely Wright There are times I stand in wonder To look at you…
Class Actress do you really think you need a change? do you really…
Copywrite Women asked how many times I practiced promiscuity That dep…
D-Aye [Chorus] Let me in the door You keep sayin' you hear me…
D.J. Mirko B. If you let me make love to you Then why can't…
D.Prince She took off her dress, and I took a peek While…
David Anthony You're gonna be a really hard egg to crack The more…
Down with Webster Cam I stepped in the club like what up, what up? Now…
Dr. Greenthumb & Lenny Ducano Knock knock. Who's there? Ivan. Ivan who? I've been thinkin…
Ear Ringers I will follow you Wherever you take me And I′ll take the…
Eddie Money Oh-we-oh, my love say no, that you can let me…
Eminem Feat. Mobb Deep & 50 Cent Creepin' down the back street on these I got my glock…
ENHYPEN I'll be your boyfriend (I'll be your boyfriend) Yeah baby le…
Evolove There's trouble in your eyes You can see it for miles Some…
Eyes Set to Kill And will I find the light in day I'm tired of…
Floetry Let Me In [Hook:] Let me in (x2) [Verse 1:] It's kinda fun…
Flying Blind When I see You smile at me Could it be…
Forget Tomorrow I can't do another day in this life In this rut…
Gabrielle Aplin He doesn't make your knee weak, he's beautiful and bleak. …
Gain & H.W Say, "Come over," but you won't let me in, in You…
Gary Brooker Black suspenders and high-heeled walk A painted mouth that …
Gemaine You don't fall for that bullshit You ain't just letting peop…
Great Caesar I was twenty-seven days late for my arrival I tried twenty-s…
Greg Hawks & The Tremblers Yeah, all those stars drip down like butter And promises are…
Griffin House She's out of my league And that's the kind of girl…
Grouplove Gimme, gimme that love, I'll be waitin' for ya' And catch…
Grouplove(그룹러브) Gimme, gimme that love, I'll be waitin' for ya' Catch my…
Gudda Gudda Zombies! (Gudda Gudda) Uh, im goin in Nobody cold as …
Guy Gerber Presents A.d.d I'll take you up to the heighest heights, let's spread…
H.E.R Say, "Come over," but you won't let me in, in You…
Hollyn Cole Open my eyes, take my hand Walk me through the journey…
Hot Hot Heat Woke up in smoke and flames Had a lie with a…
house griffin She's out of my league And that's the kind of girl…
House M.D. [Chorus] Let me in the door You keep sayin' you hear me…
Hyper E-Nyce 1, 2, 3 and to the 4 I been here before,…
Jay Ollero You want me to know you. But you're slow to…
Jefferson Airplane Oh Let me me in I wanna be there You…
Jimmy Justice Don't let the stars get in your eyes Don't let the…
Johnny Winter I don't think you still love me If you did you…
JYONGRI kidzuite iru kana, TEREPASHI- yo, kiite kono koi hanzai kana…
Kenyo Let me in With the flowers Don't bring me down I'm on the…
Kleerup All I want, all I want Is for someone to see…
Kleerup (feat. Susanne Sundfør) Let me in All I want all I want is for someone to…
Kleerup feat. Susanne Sundfor All I want, all I want Is for someone to see…
Kleerup feat. Susanne Sundfshr Let me in All I want all I want is for someone to…
Kleerup feat. Susanne Sundfør All I want, all I want Is for someone to see…
Kristine W You talk about love I know about love It don't…
Kristine W. You talk about love I know about love It don't…
Kurt Bestor (From the 1993 movie "Rigoletto") I love the part in fairy…
Laura Branigan Driving through the city As I look through the window…
Leroux You're a light in a room At the end of the…
Let Me In (ft. Cash Image & D Loc Da Chop) [Chorus] Let me in the door You keep sayin' you hear me…
Lexia Will i find the light and day? I'm tired of learning I'm…
Make Them Suffer My dear Annie won't you please let me in I know that…
MC Chris Gozer the Traveller, he will come in one of the pre-chosen…
Michael Corcoran I I never planned ta' hold out my hand so take it or…
Mike Francis Let me in with the flowers don't bring me down…
Mods Aren't you sick of the way you're living Let down in…
MONORAL Let me in Let me in Wake me up Oh keep…
Mr. North Major Lazer As I walk through the water, so many things…
MRNORTH It's exceptional How all the people here at this party are…
Myrrh Larsen I forgot the words, forgot the pattern of this song. I…
N.Flunders When I look back the road we've taken I never…
N.O.N. Woof B-Beatz N Da Hood SP Killer Uh Just let me be gre…
Neil Christian & The Crusaders Yesterday you came my way, And when you smiled at me, In…
Neros Have yourself a merry little Christmas Let your heart be li…
Nesian Mystik *Verse 1* (Te Awanui) So if you gave me a chance Would yo…
Nikola Sarcevic Let me out good girl, let me out good girl, let me…
Nomi Ooh It's been crowling in my mind, the feeling deep inside …
Numenorean Alone with these thoughts Never retreating from this endless…
Olly Murs You keep that light on in your window Undo the locks…
Osmond Brothers Loving you could be so easy Loving you could make me…
Osmonds Lovin' you could be so easy, Lovin' you could make me…
Ott Loving you could be so easy, loving you could make…
Porter Wagoner A little boy knocked at the warden's door of Sing…
Preston Powis These picture perfect memories Seem to fade out with time An…
R.E.M. Yeah, all those stars drip down like butter Promises are swe…
R.E.M.(快转眼球乐队) Yeah, all those stars drip down like butter, Promises are s…
REM (R.E.M.) Yeah, all those stars drip down like butter Promises are swe…
Rick Derringer One, two, three, four Let me in, sweet mama It's your wande…
Rick Derringer & Friends Let me in, sweet mama It's your wandering boy Knocking now o…
Robben Ford If you take my hand All that I feel Will be revealed If…
Ronan Teenage nights, tickets stubs, cinema lines Catching the bu…
Rory Gallagher Open up and let me in, Can't you see about…
Save Ferris I've been watching you and all you do For quite some…
Secondhand Serenade I'm staring at my window I'm feeling uninspired I'm lookin…
Sensations Let me in, whee-ooo. Whee-ooo, whee-ooo Hoo-whee-oo. Whee-oo…
Sensations The Let me in whee-ooh (whee-ooh, whee-ooh, hoop-whee-ooh) (Whe…
shai..p Yeah Ry ry Yeah Lets go I know your used to being in contro…
Six Time Champion I've been feeling helpless More than I've felt the rain upon…
Skinny Living Deep rooted connections When I look into your eyes I can see…
Snowmine Just to want it, And not to need it, Makes me let…
Sorrows What's the next step I'm restless Just let me breathe Cause …
Sorrows The Ah-hah-hah (ooh-hooh, ooh-hooh) Ah-hah, ah-ah-hah-ah (ooh-h…
Stereophonics(스테레오포닉스) Let me in Came in through the door Right before my eyes A…
Stream of Passion Say, that must be such a lonely cell; You hide, you…
Sunflower Dead There's an anger In my conscience There's an anger In my nee…
Tarrus Riley "Let Me In" Whoaaa Yeaahhh Whoaaaa Uh Uh Oh Whoaaaaa Whoaaa…
Tech N9ne [Chorus] Let me in the door You keep sayin' you hear me…
The Beau Brummels I am on the outside looking in You know that I…
The Blanko I'm on the road Days by the storm I'm feeling the heat (Yeah…
The Juniors Baby, baby, brush the dust of youth from your shoulder Becau…
The London Fly me to the moon And let me play among the…
The Osmonds Wrote my whole life down in an old book, Songs about…
The Sensation Let me in whee-ooh (whee-ooh, whee-ooh, hoop-whee-ooh) (Whee…
The Sensations (Yvonne Baker) Let me in whee-ooh (whee-ooh, whee-ooh, hoop…
The Unseen Guest The days run together They crowd at your front gate But you…
Various Artists Gimme, gimme that love, I'll be waitin' for ya' Catch my…
Winch House Don't start on me, you're giving me a headache It's a…
Wright Chely There are times I stand in wonder To look at you…
Yo Trane It's three in the morning, i can't wait anymore It's three…
Young Buck Yeah, Its 50 cent, Young Buck G-g-g-g-g-g-unit! We get the c…
Young Buck (ft. 50 Cent) Yeah, Its 50 cent, Young Buck G-g-g-g-g-G-UNIT! We get the…
Zee Avi Bring me a lily and one loaf of bread Take me…

The lyrics can frequently be found in the comments below, by filtering for lyric videos or browsing the comments in the different videos below.
Most interesting comments from YouTube:

kevin silver

Your lights are on, but you're not home
Your mind is not your own
Your heart sweats, your body shakes
Another kiss is what it takes
You can't sleep, you can't eat
There's no doubt, you're in deep
Your throat is tight, you can't breathe
Another kiss is all you need
Whoa, you like to think that you're immune to the stuff, oh yeah
It's closer to the truth to say you can't get enough
You know you're gonna have to face it, you're addicted to love
You see the signs, but you can't read
You're running at a different speed
Your heart beats in double time
Another kiss and you'll be mine, a one track mind
You can't be saved
Oblivion is all you crave
If there's some left for you
You don't mind if you do
Whoa, you like to think that you're immune to the stuff, oh yeah
It's closer to the truth to say you can't get enough
You know you're gonna have to face it, you're addicted to love
Might as well face it, you're addicted to love
Might as well face it, you're addicted to love
Might as well face it, you're addicted to love
Might as well face it, you're addicted to love
Might as well face it, you're addicted to love
Your lights are on, but you're not home
Your will is not your own
You're heart sweats and teeth grind
Another kiss and you'll be mine
Whoa, you like to think that you're immune to the stuff, oh yeah
It's closer to the truth to say you can't get enough
You know you're gonna have to face it, you're addicted to love
Might as well face it, you're addicted to love
Might as well face it, you're addicted to love
Might as well face it, you're addicted to love
Might as well face it, you're addicted to love
Might as well face it, you're addicted to love



Krisztina Asztalos

"Addicted To Love"

Your lights are on, but you're not home
Your mind is not your own
Your heart sweats, your body shakes
Another kiss is what it takes
You can't sleep, you can't eat
There's no doubt, you're in deep
Your throat is tight, you can't breathe
Another kiss is all you need
Ohh oohh

You like to think that you're immune to the stuff...oh yeah
It's closer to the truth to say you can't get enough
You know you're gonna have to face it
You're addicted to love

You see the signs, but you can't read
You're runnin' at a different speed
You heart beats in double time
Another kiss and you'll be mine, a one track mind
You can't be saved
Oblivion is all you crave
If there's some left for you
You don't mind if you do
Ohh oohh

You like to think that you're immune to the stuff
It's closer to the truth to say you can't get enough
You know you're gonna have to face it
You're addicted to love

Might as well face it, you're addicted to love
Might as well face it, you're addicted to love
Might as well face it, you're addicted to love
Might as well face it, you're addicted to love
Might as well face it, you're addicted to love

Your lights are on, but you're not home
Your will is not your own
Your heart sweats and teeth grind
Another kiss and you'll be mine
Ohh oohh

You like to think that you're immune to the stuff
It's closer to the truth to say you can't get enough
You know you're gonna have to face it
You're addicted to love

Might as well face it, you're addicted to love
Might as well face it, you're addicted to love
Might as well face it, you're addicted to love
Might as well face it, you're addicted to love
Might as well face it, you're addicted to love
Might as well face it, you're addicted to love
Might as well face it, you're addicted to love
Might as well face it, you're addicted to love



All comments from YouTube:

Michael44

Let's meet the girls as they are in the video, from ..Julie Pankhurst-keyboards, Patty Kelly-guitar, Mak Gilchrist-bass, Julia Bolino-guitar and Kathy Davies-drum/partially hidden in the back. the girls as they are today, ..Julie-works in retail and is a mother, Patty-landscape designer with 2 children, Kathy-lives in Thailand where she does charity work, Mak-still models in England and Julia-hair and makeup artist.

Alan Holloway

WOW I could never compare to such detail ever!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! The woman are hot as SHIT EVER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

George Clarke

@vtr0104 he keeps in touch with Robert Palmer

Mark Ray

Thin chicks with REAL boobs! God I miss the 80's!

Udo Heinrich

They are all atractive till nower days...And Robert Palmer, is still the pioneer of the female quota, as we like to say in germany...Like his music so much,, sadly he past away by feminists attack...sucks ass

Julie Stone

I thought they were all the same person!

287 More Replies...

Oh boy

If you look closely, you'll notice Robert Palmer is in this video.

Why yes, I DO think I'm a comedian.

😄🧐

Princess Priness

And if you look even closer real close you will see the broomsticks with a head👓👓👓👓👓

Barbara J.

Class Act.....always was. RIP Mr. Palmer. Thank you for all you gave us. You were one the best of 80's.

More Comments