Genre not found
Artist not found
Album not found
Song not found
Stay
by Post Malone

It's true
That all that you know is all that you are
You said that it's all that you want and more
Fuck off and pour another drink
And tell me what you think
You know that I'm too drunk to talk right now
You put your cigarette out on my face
So beautiful, please, woman

Don't break your back for me
I'll put you out of your misery

Tell me that it's all okay (tell me that it's all okay)
I've been waitin' on this all damn day (waitin' on this all damn day)
Call me in the mornin', tell me how last night went
I'm here, but don't count on me to

Stay a little longer if you convince me
And tell me all the things that you have against me
Every time we make-up, the truth is fadin'
Everybody's blind when the view's amazin'
Damn, who are we right now?
Can we have a little conversation?
Figure it out with no intoxication
We carry on, what is our motivation?
We're never wrong, how the hell we gonna make it?
Maybe we're used to this
Tell me, what are we to do?
It's like we only play to lose
Chasin' pain with an excuse
I love that shit and so do you

But don't break your back for me
I'll put you out of your misery

Tell me that it's all okay (tell me that it's all okay)
I've been waitin' on this all damn day (waitin' on this all damn day)
Call me in the mornin', tell me how last night went
I'm here, but don't count on me to stay

Tell me that it's all okay (tell me that it's all okay)
I've been waitin' on this all damn day (waitin' on this all damn day)
Call me in the mornin', tell me how last night went
I'm here, but don't count on me to stay

Lyrics © BMG Rights Management, Universal Music Publishing Group, Sony/ATV Music Publishing LLC, Kobalt Music Publishing Ltd.
Written by: Andrew Wotman, Austin Richard Post, Louis Bell

Lyrics Licensed & Provided by LyricFind
To comment on specific lyrics, highlight them
Comments from YouTube:

Haley Godwin

Listening to this hurts when you got a broken heart

Carlos Lopez

Oh girl I feel so miserable

Vannessa Hotchkiss

Man I use to cry to this song after me n my ex broke up BUT BITCH WE WILL THRIVE WITHOUT THEM TRUST ME, IT TOOK ME THREE YEARS AND IT MIGHT TAKE U LONGER BUT U GOT THIS SHIT

Blanca Saraí Vega López

Im on it 💔

Bop.mp4 Lol

Haley Godwin fr tho🥺

Zedaine Dawson

Yeah it does 😔😭😭😭

139 More Replies...

Nicolas Post

Stop scrolling. Go talk to her.
Stop scrolling. Go talk to him.

Miss Anonymous :P

he already moved on a week later after we broke up...

J Miranda

If it's only possible i would

ItsNoahScott

I’m too drunk to talk right now.

More Comments

More Videos