Genre not found
Artist not found
Album not found
Song not found

So Appalled
RZA Lyrics


We have lyrics for 'So Appalled' by these artists:

JAY Z Kanye West Swizz Beatz RZA Pusha T Prynce Cy Hi One hand in the air, if he don't really care Two…
Kanye West Feat. Cyhi Da Prynce Jay-Z Pusha T Rza & Swizz Beatz Swizz Beatz: One hand in the air if you don't really…
Kanye West Feat. JAY Z Feat. Pusha T Feat. Prynce Cy Hi Feat. Swizz Beatz Feat. RZA One hand in the air, if he don't really care Two…
Kanye West Feat. JAY-Z Feat. Pusha T Feat. Prynce Cy Hi Feat. Swizz Beatz Feat. RZA Swizz Beatz: One hand in the air if you don't really…
Kanye West Feat. Jay-z Pusha T CyHi da prynce Swizz Beatz & RZA One hand in the air, if he don't really care Two…
Kanye West Feat. Jay-Z Pusha T Cyhi The Prynce Swizz Beatz & RZA [Swizz Beatz] One hand in the air if you don't reall…
Kanye West Feat. Jay-Z Pusha T Cyhi The Prynce Swizz Beatz & The RZA One hand in the air, if he don't really care Two…
Kanye West Feat. Jay-Z Pusha T Swizz Beatz Cyhi Da Prynce & RZA [Swizz Beatz] One hand in the air if you don't reall…
Kanye West Feat. RZA Jay-Z Prynce Cy Hi Pusha T & Swizz Beatz One hand in the air, if he don't really care Two…
Kanye West feat. Swizz Beatz JAY Z Pusha T Cyhi the Prynce & RZA Swizz Beatz: One hand in the air if you don't really…
Kanye West Feat. Swizz Beatz Jay-Z Pusha T Prynce Cy Hi & The RZA One hand in the air, if he don't really care Two…
Kanye West ft Jay-Z Swizz Beatz Cyhi Da Prynce RZA & Pusha T [Swizz Beatz] One hand in the air if you don't reall…
Kanye West Ft. Jay-z Pusha T CyHi da prynce Swizz Beatz & RZA One hand in the air, if he don't really care Two…
Kanye West Jay-Z Pusha T CyHi Da Prynce Swizz Beatz & The RZA One hand in the air if you don't really care Two…
Kanye West Jay-Z Pusha T Prynce Cy Hi Swizz Beatz & RZA One hand in the air, if he don't really care Two…
RZA Jay-Z Kanye West Prynce Cy Hi Pusha T & Swizz Beatz One hand in the air, if he don't really care Two…

We have lyrics for these tracks by RZA:

4 Sho Sho The way of the samurai is found in death Meditation of…
A Day 2 God Is 1,000 Years "I wanna stay with you, forever" (RZA) Yo, yo, the A-1 sauc…
A Day 2 God is 1000 Years "I wanna stay with you, forever" Yo, yo, the A-1 sauce,…
Airwaves We interrupt your program to bring you This is a…
All I Need You're all that I need, I'll be there for you If…
All That I Got Is You What dey gives you blood? Three months man Whatchu doin in…
Alone Against Him You can't escape fate Allah be the maker Bow down to your…
B.O.B.B.Y Bobby, Bobby, Bobby Bobby Bobby, Bobby, Bobby Bobby, Bobb…
B.O.B.B.Y. Bobby, Bobby, Bobby Bobby Bobby, Bobby, Bobby Bobby, Bobby, …
Baby Bobby, I'm tired of yo' shit, nigga! I'm tired of you…
Banister Fight [Instrumental]…
Be A Man {*sampled singer singing "Be a man" and "bad situation man" …
Birth Ever since my birth (no one there!) I've had no one…
Black Widow Part 2 That's right, that's right, that's right Yeah check this shi…
Black Widow Pt. 2 That's right, that's right, that's right Yeah check this sh…
Blood Thicker Than Mud 'Family Affair' [Intro: Sly Stone] Afro Samurai... Blood... [Chorus: Dionna…
Bob 'n' I Bird flying high, you know how I feel Sun in the…
Bobby Bobby, Bobby, Bobby Bobby Bobby, Bobby, Bobby Bobby, Bobb…
Bobby Did It [Islord] Ah-yo, let me tell y'all niggas somethin' One thing…
Boing Boing [Intro: Tim Westwood (Mr. Tibbs) {Skinnyman ] Yo thi…
Boing, Boing (feat. Blade, Skinnyman & Mr. Tibbs) [Intro: Tim Westwood (Mr. Tibbs) {Skinnyman} <Blade>] …
BOINGBOING [Intro: Tim Westwood (Mr. Tibbs) {Skinnyman ] Yo thi…
Bong Bong [Intro - RZA] (U-God): Yeah, yeah, yeah, yeah, come on Yeah,…
Booby Trap Ha ha ha, Digi, yo, yo When I was young, I…
break bread [Intro - Jammie Sommers] (RZA): Yo, yeah yeah, yo what? (Got…
Bring The Pain Basically, can't fuck with me I came to bring the pain…
BROOKLYN BABIES Bobby, I'm tired of yo' shit, nigga! I'm tired of you…
Brooklyn Zoo Shit Word I bust that niggas ass right now Ain't none of…
Build Strong Yo yo confused but yet wise my problem surrounds me A…
C.R.E.A.M. What that nigga want God? Word up, look out for the…
Can [man singing continuously] "can't lose..." [RZA] What, What…
Certified samurai Hahahahahaha, we gon' do what we do right here, baby You…
Cherry Range Yeah, yo, what up yo? Yeah, yeah, what up? Nothin', man, hol…
Chi Kung The grand ultimate supreme, no extremedies We use Tai Chi to…
Cousins feat. Cilvaringz, Doc Gyneco [Doc Gyneco] Moi j'doute parfoi…
Creep [Chorus: Thea] Creep, creep, creep Catch them while they sle…
Daily Routine Word up, straight up Spread my knowledge through your proje…
Day to God Is 1000 Years "I wanna stay with you, forever" Yo, yo, the A-1 sauce,…
Deadly Venoms (Prince Rakeem talking) Yo here we go yo The Prince Rakeem…
Diesel [Raekwon the Chef] So yo yo all I want to…
Digi Snacks [Intro: Understanding (RZA)] Explosive mic Bobby trap rap bo…
Do U [RZA] Yea, What's happening women? What's happening women? Y…
Do You Hear the Bells Limited* release as the b-side of a Stress Magazine cd…
Domestic Violence [Girl] You ain't shit your daddy ain't shit your…
Domestic Violence Part 2 [RZA] You ain't shhh Ya momma ain't shhh Your daddy ain't sh…
domestic violence pt. 2 [RZA] You ain't shhh Ya momma ain't shhh Your daddy ain't…
Don't Be Afraid [Intro: RZA] This mic is scared of me, son It's like I'm…
Drink Smoke Fcuk Ayo, yo, raise 'em up, hold ya cup Up, let the…
Drink Smoke Fuck [RZA] Aiyo, raise 'em up, hold ya cup Up, let the Alize…
Drink Smoke + Fcuk Hey, yo, raise 'em up, hold ya cup Up, let the…
Drink Smoke + Fuck [RZA] Aiyo, raise 'em up, hold ya cup Up, let the Alize…
Drink Smoke and Fcuk Hey, yo, raise 'em up, hold ya cup Up, let the…
Drop Off Yo, yo, yo, yo Bobby What up, what up? I can't…
Fast Cars True mizza-Mast' on the triz-nack Bob Digi back for a snack …
Fast Shadow [Method Man] I'm sayin, you-could-you could just come over t…
Fatal Blade, ready to die I was born ready, motherfucker Daywalke…
FOOLS [Intro: RZA] And I told him, "Don't fuck with me, don't…
For Heaven's Sake Yo, one two one two Wu, Tang, Wu, Tang It's the Wu,…
Fuck What You Think Yo, yo, fuck what you think Fuck what you think It's about…
Glocko Pop [Woman over vocoder] Digital Electronics! [Intro - RZA (Jam…
Good Night Ah, love is love honey, yeah Digi, Digi, bong, bong, bangin'…
Grits When I was small We had nothing at all We used to…
Grunge Car 36, 36, we got a situation in progress 37 between…
Handwriting On The Wall featuring Ras Kass [Ras Kass] We on some Phantom…
Holocaust featuring Dr. Doom Ghostface Killah Holocaust Ms.…
I've Never Seen [Intro: RZA] You know they say In every man's life, there co…
Ice Cream Watch these rap niggas get all up in your guts French-vanill…
Ich kenne nichts You know they say In every man's life, there comes a…
Ich kenne nichts (Das so schön ist wie Du) (feat. Xavier Naidoo) [Intro: RZA] You know they say In every man's life, there co…
Insomnia [Chorus: girl (RZA)] Bobby, come on baby Let's lay down an…
Just Blowin Blow, blow, blow, blowin' in the wind I'm, I'm, I'm, just,…
Kiss Of A Black Widow Let me tell y'all hol something motherfuckers (Oh you comp…
Koto Chotan Yo, yo, Ruler Zig-Zag-Zag Allah, I'm not reneggin' I don't…
La Rhumba Here we are Bobby, I was just wondering, you know About…
Lab Drunk Wu Tang worldwide Wu Tang Bobby Digital worldwide…
Liquid Swords When the MCs came to live out the name and…
Long Time Coming It's been a long time coming Days, days are turning to…
Love Jones featuring Angel Cake c'mon Bobby turn off that loud…
Mantis featuring Masta Killa Tekitha [martial arts movie sampl…
Method Man Intro Part One: Method Man Yeahhh, torture motherfucker wha…
Money Dont Own Me My woman and my money don't own me I've got to…
Must Be Bobby Bo-bby.. Bo-bby.. Bo-bby.. Bo-bby.. Bo-bby.. Bo-bby.. Bo-b…
My Lovin' Is Digi featuring Force MD's Ms. Roxy [RZA] Protect your gi…
N.Y.C. Everything Yo, yo, yo From the heart of Medina to the…
O Day Hip hop is all about havin? fun, yo, yo Sword still…
Ode 2 Oren Ishii Ay yo I want to dedicate this song right here…
Ode to O-Ren Ishii (RZA) Aiyo, I wanna dedicate this song right here to O-Ren…
Ode to Oren Ishii Ay yo I want to dedicate this song right here…
Odessey (Intro: RZA) Watch it, watch it, watch it, watch it Get it…
Odyssey Watch it, watch it, watch it, watch it, get it,…
Oh Thanks for everything (you're leaving?) Tomorrow... (please,…
On The Ground "Down here on the ground" [x2] [Diaz] This is not those two…
Passaporto Per Resistere Ciao, ciao, ciao Caro RZA qui la storia è tesa Potersi espri…
Project Talk featuring Beretta 9 [RZA/Bobby Digital (Beretta 9)]…
Righteous way [Junior Reid] Blessed love my lark, blessed love empress A…
Rivers of Blood The Chinese have a saying: "Dangerous men will meet in…
Samurai Showdown Yo, it's a samurai showdown Samurai showdown (Aight, A.T.M.)…
See the Joy See the joy of life beginning See the joy of life…
Seul Face A Lui Yeah, yeah Dans l'monde Comme aux premières rencontres On fi…
Shady Oh, Bobby, why do you treat me so bad? You know…
Shimmy Shimmy Ya [Oh, fuck, you can't even sing] Hey, baby, I like it…
Show U Love [Intro: RZA] Heheheheheh, hahahahahahah So, anything it take…
Sickness [Intro: RZA] Yo, the great Digi "What are you looking for?"…
Six Directions of Boxing When I'm locked down I use Tim's as my shower…
Slow Grind French Bobby bonsoir,tu es la?? Enfin..je t ai attendu toute la…
So High {*sampled woman singing "So High" in background Throughout w…
Stay With Me It's hard for me to leave out You call for more,…
Straight Up the Block David, David, David David, David Banner And I'm straight of…
Terrorist featuring Black Knights Killarmy BOBBY!! Bobby Bobb…
The Anthem [King Tech] One two, one two We dedicate this one to the…
The Birth Ever since my birth (no one there!) I've had no one…
The Chase Burst better run better run for your life! Burst break…
The Drop Off Yo, yo, yo, yo bobby What up, what up? I can't…
The Grunge Car 36, 36, we got a situation in progress 37 between…
The Man I could take the pitchfork from the devil Keep a super…
The W [Junior Reid] Run'din from fires of the city, and tee blood…
The Walk Why'all niggas shittin' on my sidewalk Curb ya dog You could…
The Whistle Di-Di-Di-Di-Di-Digital Yo, I beat the case, now I face the…
Throw Your Flag Up [Intro: RZA] Eh-yo, Kinetic What up God? You got that glock …
Tragedy Word up; Wu Tang up in this joint Wu Tang…
Try Ya Ya YA [Intro: RZA] Digital, why [Chorus: RZA] You can't do me not…
Unspoken Word Chorus: Yo yo it's the unspoken word You not…
Walking Through The Darkness It's been so long Since he had a true friend True friends…
We Pop We pop, we brawl, gettin' money til the day we…
Wherever I Go Yeah, uh, it's dark outside We still in the hood with…
Whistle [Intro: RZA] *whistling* *beat kicks in* Di-Di-Di-Di-D…
Who Is Tha Man Who is, the man?" - sample Heavy metal blast devils, shovel…
Windpipe featuring Ghostface, RZA, Ol' Dirty Bastard [RZA] Yo Yo …
Windpipe (Feat. Ghostface & Ol featuring Ghostface, RZA, Ol' Dirty Bastard [rza] Yo Yo Yo d…
Winter Warz Yes the shit is raw, coming at your door Start to…
Wu-Tang Clan Tiger style Wu-Tang Clan Ain't Nuttin ta Fuck Wit Wu-Tang C…
Wu-Tang Clan Ain Digital Electronics So we gon' check the 25th caller Caller…
Wu-Tang Clan Ain't Nuthing ta F' Wit Tiger style Wu-Tang Clan Ain't Nuttin ta Fuck Wit Wu-Tan…
Wu-Wear: The Garment Renaissance Intro: Method Man Ain't what you want baby It's what you…
Yakuza Oren 1 ABBA ABBA Intermezzo No. 1 This tune is instrumental…
You Can't Stop Me Now Round up, round up, round up, round up Round up, round…
You'll Never Know One-two, one-two Mic check, one-two, one-two (you don't know…
You'll Never Know Feat. Cilvar [Intro: RZA] One-two, one-two Mic check, one-two, one-two …

The lyrics can frequently be found in the comments below, by filtering for lyric videos or browsing the comments in the different videos below.

More Videos