Genre not found
Artist not found
Album not found
Song not found

hot girl bummer
Roddy Ricch Lyrics


We have lyrics for 'hot girl bummer' by these artists:

Blackbear Fuck you, and you, and you I hate your friends and…
blackbear & blackbear Fuck you, and you, and you I hate your friends and…
​blackbear Fuck you, and you, and you I hate your friends and…

We have lyrics for these tracks by Roddy Ricch:

Area Codes I got different hoes, in different area codes (woo, woo) I…
Bacc Seat She want Celine, she want the Gucci I ride with some…
Big Stepper Yeah Mm, ayy Big stepper like Big Meech, mhm I was taught t…
Boom Boom Room I've been on top for a while (top for a…
Chase tha Bag I'm not paging this fast outta blue phases don't fly…
Day One Seventeen years old, I'm fly in a Jet Bust down, bust…
Die Young I ain't tryna die young, so I gotta ride with…
Down Below Scott Storch A nigga came from the bottom, down below 'Memb…
Down for Real I wasn't up, but now I'm knowin' how it feel Stayed…
Elyse's Skit 'Lysie, did I listen to that song "Ballin'" in your…
Every Season I just been ballin' out every season Know it's some niggas…
Faces Nigga I can't lie, shit changed When I start countin' the…
Feed Tha Streets 2 Bitch, I done married the racks Bitch, I done married the…
Fucc It Up I gotta get that shit, like, right Feel me? That shit coul…
Gods Eyes He thought the money make you happy, it don't make…
High Fashion Mustard on the beat, ho Shawty made that ass clap, she…
How It Is SpeakerBangerz My diamonds shine like the stars And that…
Intro Whoa, whoa, whoa Whoa, whoa Whoa, whoa, whoa Whoa, whoa-whoa…
Money Yeah Bitch you know I keep them Ks with me And I…
Moonwalkin Say she wanna fuck another bitch, I made it happen Felt…
Nascar I just told Richie we rich Lately I've been speedin' in…
Out Tha Mud June, you're a genius Ayy I just copped Amiri jeans, chains…
Perfect Time Peanut butter seats came perfect time Rich but I'm still duc…
Peta Yeah, yeah I used to fuck up my re-up Now, it's the…
Position She said she wanna ride in a coupe So I might…
Prayers To The Trap God Heart beatin', my mind racin' up You can hear the screams…
Ricch Forever (DJ Bugsy) Swish I just lost my dawg Nigga, my brother taug…
Ricch Vibes This boy got a hit I just want you hear me…
Roll Dice I seen the Reap' come Live my life I had to…
Sak Passe Yeah, yeah, yeah, ah, ha Yeah, yeah, uh, hey, hey I feed…
Start Wit Me Oh Lord, Jetson made another one I been done ridin' through…
Start wit Me (feat. Gunna) Oh Lord, Jetson made another one I been done ride through…
Start With Me Oh Lord, Jetson made another one I been done ridin' through…
The Box Pullin' out the coupe at the lot Told 'em, "Fuck 12,…
Tip Toe Rose gold Rollie on a nigga Put the whole damn…
War Baby I'm from the bottom of the bottom, check your sources,…

The lyrics can frequently be found in the comments below, by filtering for lyric videos or browsing the comments in the different videos below.
Comments from YouTube:

KRISHNA CHAITHANYA

High budget MV: 15M views
Low budget MV: 55M views

Black bear: 👁️👄👁️

Jishan Mondal

Fu*k you!

Rhoda Howard

FUCKYOU

Ezra Ajaraogu

Make that
85M : 19M

The Musicmaster107

Now it’s like
High: 19M
Low: 85M

• Førbidden Røse •

I prefer the low budget than the high budget oneʕ•ᴥ•ʔ

67 More Replies...

LØNELY_ GAMER

Let’s be real, this dude is a whole ass mood

SoarinSkyV69

LOL TRUE

Ferdinand Kevin

Facts

Rebecca Rumberger

hell yeah dude

More Comments

More Videos