Genre not found
Artist not found
Album not found
Song not found
Come & Get It
by Selena Gomez

When you're ready come and get it
Na na na na
Na na na na
Na na na na

When you're ready come and get it
Na na na na
Na na na na
Na na na na

When you're ready
When you're ready, ready
When you're ready come and get it
Na na na na
Na na na na
Na na na na

You ain't gotta worry, it's an open invitation
I'll be sittin' right here, real patient
All day, all night, I'll be waitin' standby
Can't stop because I love it, hate the way I love you
All day all night, maybe I'm addicted for life, no lie.

I'm not too shy to show I love you, I got no regrets.
I love you much, too much to hide you, this love ain't finished yet.
This love ain't finished yet
So baby whenever you're ready

When you're ready come and get it
Na na na na
Na na na na
Na na na na

When you're ready come and get it
Na na na na
Na na na na
Na na na na

When you're ready
When you're ready, ready
When you're ready come and get it
Na na na na
Na na na na
Na na na na

You got the kind of love that I want, let me get that (Let me get that, yeah)
Baby once I get it, I'm yours no take backs.
Gon' love you for life, I ain't leaving your side
Even if you knock it, ain't no way to stop it
Forever you're mine, baby I'm addicted, no lie, no lie.

I'm not too shy to show I love you, I got no regrets.
So baby whenever you're ready

When you're ready come and get it
Na na na na
Na na na na
Na na na na

When you're ready come and get it
Na na na na
Na na na na
Na na na na

When you're ready
When you're ready, ready
When you're ready come and get it
Na na na na
Na na na na
Na na na na

This love will be the death of me
But I know I'll die happily
I'll know, I'll know, I'll know
Because you love me so, yeah!

When you're ready come and get it
Na na na na
Na na na na
Na na na na

When you're ready come and get it
Na na na na
Na na na na
Na na na na

When you're ready
When you're ready, ready
When you're ready come and get it
Na na na na
Na na na na
Na na na na

Lyrics © BMG Rights Management, Universal Music Publishing Group, Sony/ATV Music Publishing LLC
Written by: MIKKEL ERIKSEN, TOR HERMANSEN, DEAN ESTER

Lyrics Licensed & Provided by LyricFind
To comment on specific lyrics, highlight them
Comments from YouTube:

amira.

6 years ago i disliked the video and i came back to apologise

Dersotag 2

7 years :')

Climbing Motion

@francyscoh7 I do

KittyAlec

“Medal”

KittyAlec

Lol you’ll se me in court? profile pic Emerald Medam

mother fucker

@francyscoh7 ur daddy🥵

251 More Replies...

Todd Dubs

This is Selena's most iconic song. Periodt

zahira

“The heart wants what it wants” says hi

Sofia B

Idk, most people think of Hands To Myself when someone mentions Selena Gomez

Samuel Mayston

@SHVRWK Nah man.
I'm not the most knowledgeable in terms of music, but there's plenty of pop that speaks more than this. Then again, my opinion.

More Comments

More Videos