Lovin in the Middle of Nowhere
Taylor Ray Holbrook Lyrics


Hey girl
I know it's been a long time
But I was hoping that you might
Ditch this thing and roll off into the night with me
Hey girl
Lemme paint the scene
You can blare the radio
Put on a shotgun show
You know what I mean
Ever been the only pair of headlights hoggin' up a two lane
Something about the look in her eyes
Getting me high, taking my breath away
Makes me wanna take a shot in the dark
Put her in park
Pull off and get turned on
Aww we were somewhere
Lovin' in the middle of nowhere
Lovin' in the middle of nowhere

Hey girl
I know I'm throwing this on ya
But I can tell you go with the flow don't ya
The way you move you're making me want you, want you, want you like
My girl
You're my little temptation
And you know I love and I hate it
When you're keeping me waiting
Girl you're driving me crazy
But I'm driving you baby so

Ever been the only pair of headlights hoggin' up a two lane
Something about the look in her eyes
Getting me high taking my breath away
Makes me wanna take a shot in the dark
Put her in park
Pull off and get turned on
Aww we were somewhere
Lovin' in the middle of nowhere
Lovin' in the middle of nowhere

Hey girl
I know I'm throwing this on ya
But I can tell you to go with the flow don't you
I can tell you go with the flow don't you, don't you, don't you

Ever been the only pair of headlights hoggin' up a two lane
Something about the look in her eyes
Getting me high taking my breath away
Makes me wanna take a shot in the dark
Put her in park
Pull off and get turned on
Aww we were somewhere
Lovin' in the middle of nowhere
Lovin' in the middle of nowhere

Lyrics © O/B/O APRA/AMCOS

Lyrics Licensed & Provided by LyricFind
To comment on specific lyrics, highlight them
Genre not found
Artist not found
Album not found
Song not found
Comments from YouTube:

Gage Whitenburg

Taylor Ray Holbrook is honestly one of the best artists out right now. It's ashame guys like him and upchurch won't get alot of radio time.

Sandy Floyd

Love this guy!!!!

Anntasia Romine

Boy you are the best 🙏🙏🙏🙏ple stay

Nocturnal Fire practitioner

True that because big radio is getting paid by the 1% just wate one day they will be
Long live taylor ray
Long live Upchurch
And
Long live the SOUTH
Montgomery County TN right here where yall at?

IceQueen8285

Facts

Jj Pryor

Kylie Griseto he even said that in a video recently or was recent that he doesn’t care if someone doesn’t like his music

19 More Replies...

Micah Braden

Bro. Your song is gonna be played at my wedding. Not only this one. No homo but for real you just have that sound that hits the heart. Keep playing this stuff.

Andrew Huffman

Why does this guy best music only have up to 30 k lines let’s make him famous

Trevino1966 Trevino

Has not sold his soul to satan yet

Royalty DNA

Yeah dude had should been way more known been listening to him for awhile now he has talent

More Comments