Losin' My Mind
Tech N9ne Lyrics


[Chorus]
Losin my mind,
Yes I'm using my nine this time
Or should I decline and press rewind?
Losin my mind,
Yes I'm using my nine this time
Or should I decline and press rewind?

Ever since November hit
I can't remember shit
Unless I was in your chick
When I picked her she was a limber bitch
She say I sent her quick
And treated her as cold as Denver get
That wimper shit for simpers dont enter 'cause I'm winter trick
And I like my hoe's cold young dumb lungs done
Now shes an old soul, ate her like lamber throw rolls
Shorty's come and shorty's go
This skinny chick orgy blows
Horny bro lookin for thicky
Hunt her down like Lori Stroll
I'm plum start butt naked in my white socks
Might pop my top and hype the block when the light stops
Just call me cyclops
I see what others might not
The white cops are on me, aww man we're in a tight spot
It's ironic though I'm bad yep my mama grow the lad who rob the corner co. for cash up in Monaco
I'm half native got a relative named Jeroni-ho
And this personas fuck the drama only honor dough
I know who died plus and who did it
Shot these sirens can you dig it
Cut off your arm and fan you with it
Some listen to me and say "damn you wicked"

[Chorus]
Losin my mind,
Yes I'm using my nine this time
Or should I decline and press rewind?
Losin my mind,
Yes I'm using my nine this time
Or should I decline and press rewind?

Contributed by Dylan L. Suggest a correction in the comments below.
To comment on specific lyrics, highlight them
Genre not found
Artist not found
Album not found
Song not found
Comments from YouTube:

Ryan Sullivan

13 years of following Tech and still love every track. TECHNICIANS!!!

Totally Filthy

A OOO

Tyler Pfeiffer

Ryan Sullivan and NO F'S GIVEN

WholeGrainOats

Ryan Sullivan same

Turtle Anton

Chief Howard yeah DRE got sooo many classic beats its insane

Chief Howard

Ryan Sullivan I agree wholeheartedly. Except I do like Dre. He ain't been producing much lately but of course almost every hit song from snoop Eminem 50 cent mainly when he focused on production is amazing

2 More Replies...

Travis Ramirez

very underrated mixtape

D Max

Travis Ramirez straight up

kristy

Strange Music for life ^S^ 💜💙💜💙

StrangeCollectionHQ

People still sleep on Bad Season...

More Comments