Genre not found
Artist not found
Album not found
Song not found

Dizzy
Third World Lyrics


We have lyrics for 'Dizzy' by these artists:

98 Degrees I wanna know who you are No more admiring you from…
98º I wanna know who you are? The one admirin' you from…
Amanda Marshall I like salsa with my pancakes, baby I like to vacuum…
Banshees Dizzy, dizzy Oh so dizzy Scorpio rising on the horizon Thun…
Blur I pump poison Into my body To forget That I am me feel…
Boney M. D - I - Z - Z - why D -…
Caddish Your touch, your kiss, makes me dizzy That look, in your…
Callie Moore Your world is like a six side carousel Oh, won't you…
Day 26 Yeah, Yeah You got me going through my blackberry Deleting…
De-Grees I wanna know who you are No more admiring--you from afar Y…
DIMMI I feel there's something strange Like there are subjects in …
Freya Lovely - lovely eyes Pretty - pretty smile Lovely eyes - pre…
Goo Goo Dolls You're cynical and beautiful You always make a scene You're …
Green Apple Quick Step There's a muzzle and a vine I swing back from time…
Jimmy Eat World You close your eyes and kiss your hand then you…
Kilians Oh you exceed the limit But I won't stop you 'cause…
Larry Williams Oh, ah, ah, huu You make me dizzy Miss Lizzy The way…
Luna I wanna help you understand I wanna see you if I…
Orgy You're just another pretty face In a room full of…
Ours We're in We start the things that feel Out back The drunk…
Patternist Heh! It was a bribe falling down the river, been Dizzy wiht…
resident hero Saw the tenderness in your eyes Discover you for the first…
Roe Tommy Dizzy I'm so dizzy, my head is spinning Like a whirlpool, it…
Scooter Lee D - I - Z - Z - Y D -…
Self I'm so dizzy, my head is spinnin' Like a whirlpool, it…
Siouxsie and the Banshees Dizzy, dizzy Oh so dizzy Scorpio rising on the horizon Thun…
Sixpence None the Richer I'm like Thomas doubting Fingers routing the scars Of Your w…
Sixpence None The Richer(蓮兒與啷噹六便士) I'm like Thomas doubting Fingers routing the scars Of Your…
Spiral Kinetic Circus I feel so dizzy Something goin' in my head. I feel so…
Susie And The Banshees Dizzy, dizzy Oh so dizzy Scorpio rising on the horizon Thun…
Tabitha's Secret And outside, the sky is falling People dodging raindrops, st…
The Goo Goo Dolls You're cynical and beautiful You always make a scene You're …
The Wonder Stuff Dizzy, I'm so Dizzy, my head is spinning Like a whirlpool, i…
The Wonder Stuff and Vic Reeves Dizzy, I'm so Dizzy, my head is spinning Like a whirlpool,…
Throwing Muses Along the Palo Duro canyon Red River shows so many eyes. O…
Title Fight Shirt was in the car when it happened Swear to god we're…
Tommy Roe Dizzy I'm so dizzy, my head is spinning Like a whirlpool, it…
Trayce Chapman Too much liquor got me dizzy got me swervin in…
Tyler Shaw Th---ere she goes again 11 out of 10 L---et me explain What …
Ugly Duckling (Dizzy Dustin) (My main man) (Dizzy Dustin) (He's out of sig…
Venus Try to run as far as you can, girl Take care,…
Vic Reeves Dizzy, I'm so Dizzy, my head is spinning Like a whirlpool, i…
Vic Reeves The Wonder Stuff Dizzy, I'm so Dizzy, my head is spinning Like a whirlpool,…
Vic Reeves feat. The Wonder Stuff Vic Reeves Miscellaneous Dizzy Dizzy - Vic Reeves Dizzy, I'm…
Vic Reeves/Wonderstuff Dizzy, I'm so Dizzy, my head is spinning Like a whirlpool,…
W. Darling I see you far, far across the room and I…
Waterparks If I could I'd trade my heart for a second…
Wonder Stuff [The] Dizzy, I'm so Dizzy, my head is spinning Like a whirlpool,…

We have lyrics for these tracks by Third World:

1865 Ninety-six degrees in the shade Real hot, hear me when I…
1865 (96º In The Shade) 96 degrees in the shade, Real hot, in the shade. 96 degrees…
96 Degrees 96 degrees in the shade Real hot in the shade Said it…
96 Degrees In The Shade Ninety-six degrees in the shade Real hot, hear me when I…
All the Way Strong There isn't a simple way To tell you how I feel…
Always Around Jamaica special love Jamaica special love Jamaica special lo…
Before You Make Your Move By William Clarke Why do the birds sing songs To warm a…
Black Gold & Green Én vagyok a fajgyűlölő, de engem gyűlöl mindenki, Nem sötét …
Brand New Beggar {whistle} i’ve changed [yes i have] i’m a brand new beggar i…
Breaking Up Is Hard To Do You tell me that you're leavin', I can't believe it's…
Cold Sweat Cold sweat and I don't know where to go I…
Come on Home Just come on home Just come on home When you're feeling sad…
Cool Meditation Yeah-hey-hey Yeah-hey-hey Yeah-hey-hey I see sisters prosti…
Corruption Corruption This world is full of Corruption (na, na, na) Cor…
Dancing On The Floor Love's got me dancing on the floor, yea Love's got me…
Don't Wanna Lose This Feeling Oh, baby I got my heart on the line Don't wanna lose…
Dreamland There's a land that I have heard about So far across…
Dubb Music Sing, Sing, Sing, Sing, Sing, Sing, Sing, Sing A dubb music…
Feel A Little Better My music is so divine It can make you Feel a little…
Forbidden Love How can it be forbidden if it's love How can it…
Fret Not Thyself Fret not thyself of evildoers Neither be thou envious (of in…
Front Door I gave her back the key to her front door 'cause…
Get Outta Town Bad boys - get outta town - hey Bad Boys…
Hold on to Love Hold on to love, you gotta hold on Hold on to…
How Can You My mind is in a spin Don't know where I've been This…
Human Market Place Why is this buying and selling Still going on? Why is this…
I Wake Up Cryin' Save me, save me, save me, save me Baby, won't you…
Inna Time Like This By K. Michael Cooper Now I would like to introduce to…
Irie Ites Irie Ites, Irie feeling, Irie Love, Irie meaning! x2 Wake up…
It's The Same Old Song Sweet as a honey bee but like a honey bee…
Jah Glory Day goes into evening, yeah ya Night fades away I see a…
Jah Is In Your Heart I want to get high, so high I want to get…
Jah Jah Children Moving Up By William Clarke, Stephen Coore, K. Michael Cooper And Will…
Keep Your Head To The Sky Master told me one day I'd find peace in every way, but…
Lagos Jump Oiay, efusa, said ibo man to me Rasta messenger You're welco…
Love in the Air Now that we found found love What are we gonna do…
Love Is Out to Get You Special announcement to the Universe A love mission Intergal…
Love Train People all over the world (everybody) Join hands (join) St…
Low Key-Jammin By Stephen Coore We roots roots roots But we intellect say …
Manners Manners , ain't nothing wrong with having manners Show resp…
Now That We Now that we found love what are we gonna do…
Now That We've Found Love (Single Version) Now that we've found love What are we gonna do with…
Once There's Love The wind has changed its direction And brought a song of…
One More Time Me plus you, I'm a tell you one time Me plus…
One Song Said it's one song Sing it now children (One song) Said it's…
Peace Flags ( W. Clarke, M. Cooper, S. Coore, R. Daley,…
Pyramid Oh-ooh- Yeah, Yeah, Yeah Walking out late at night When all…
Reggae Ambassador Hey Oh, oh, oh, yeah I'm Mr. Reggae Ambassador Oh, oh, oh, y…
Reggae Radio Station You're tuned to the sound of R-E-G-G-A-E, hey Reggae radio s…
Rejoice Where did I misplace my faith? Where did I set it…
Rhythm Of Life Nice up yo'self inna de riddim of life! Pa yaa yap Nice…
Ride On By William Clarke Pack up your things children 'Cause Zion …
Rock and Rave Everyone's coming from near and far To hear Jah music play U…
Rock Me Stay with me please, for a while So we can watch…
Rock the World (chorus) Lets rock the world with music give Jah creation th…
Roots With Quality I roots, I roots, I roots, I roots... I roots Roots…
Satta Amasa Gana There is a land, far far away Where there's no night,…
Satta Massagana There is a land, far far away Where there's no night,…
Seasons When Seasons when yellow leaves fall on our Shoulders Remind you …
Sense Of Purpose People call you so much, dirty names They using you to…
Sette Messgana There is a land, far far away Where there's no night,…
Sette Messgana (Extended Version) There is a land, far, far, away Where there's no night,…
Shine Like A Blazing Fire Shine like a blazing fire, shine like a blazing fire Ihighz…
Simplicity Simplicity That's the way I want it to be Simplicity Easy as…
Slavery Days Do you remember the days of slav'ry? (Do you remember the…
Spirit Lives Yeah, the spirit lives It's living in the people It…
Spiritual Revolution Spiritual revolution, changing inna disya generation Spiritu…
Stand I decided to take a stand, not knowing I'd lose my…
Standing In The Rain Why spend time brewing up stormy weather Making tear drops r…
Street Fighting Yeah, B.A.P Let's Go Ready To Fly, neowa na, modu Up…
Swing Low Swing low, Jah Jah chariot Jah Jah chariot Jah Jah chariot J…
Talk to Me Ain't no easy pretending, you can't do it by yourself Oh…
The Spirit Lives Yeah, the spirit lives It's living in the people It…
There The wind has changed its direction And brought a song of…
There's No Need To Question Why There's no need to question why There's no need to question…
Third World Man Johnny's playroom Is a bunker filled with sand He's become a…
Tribal War Never, never have no tribal war! Never, never have no triba…
Try Jah Love A lonely soul was I without direction I didn't know which…
Uptown Rebel Fried it in the morning Stewed it for lunch, yeah Roasted it…
We Could Be Jammin' Reggae We could be jammin' reggae We could be jammin' reggae Sh…
Who Gave You Who gave you the ocean? Gather the waters for the sea? Who…
World of Uncertainty There's trouble on every doorstep, no wonder people close t…
You're Playing Us Too Close Jobless people starving babies spreading Over the land Mor…
You've Got the Power By William Clarke You've got the Power You've got the Power…
Your Playing Us to Close Jobless people starving babies spreading Over the land Mor…

The lyrics can frequently be found in the comments below, by filtering for lyric videos or browsing the comments in the different videos below.
Comments from YouTube:

Wolfie

I got dizzy just watching you guys spin around so much xD

Ashlyn Plato

Me to

overflex

WolfieRapes

Captain MacMelon

How has this not been pinned yet?

JuiceWrldsPerk

He was commenting on these vids so much he forget to sleep with Sylvia and he slept with an underaged girl

Ronnz Zeumer

Me too

85 More Replies...

Jr Figueroa

Still wondering how garrets golf shot went negative one yard when it wasn’t hit 😂

Super Mario Gamer

He fell on the ball which pushed it backwards

Wombastick • Hace 7 años

ikr

IceWarrior101

They judged from where he hit the ground I think

More Comments

More Videos