Kiss
Tom Jones & Heather Small Lyrics


You don't have to be beautiful
To turn me on
I just need your body, baby
From dusk till dawn

You don't need experience
To turn me out
You just leave it all up to me
I'll show you what it's all about
You don't have to be rich
To be my girl
You don't have to be cool
To rule my world

Ain't no particular sign
I'm more compatible with
I just want your extra time
And your kiss

You gotta not talk dirty, baby
If you wanna impress me
You can't be too flirty, mama
I know how to undress me

Let me be your fantasy
And maybe you could be mine
You just leave it all up to me
We can have a good time

You don't have to be rich
To be my girl
You don't have to be cool
To rule my world

Ain't no particular sign
I'm more compatible with
I just want your extra time
And your kiss

Think I'd better dance now

Women and girls rule my world
I say, they rule my world
Act your age, mama, not your shoe size
Maybe we could do the twirl

You don't have to watch Dynasty
To have an attitude
You gotta leave it all up to me
My love will be your food

You don't have to be rich
To be my girl
You don't have to be cool
To rule my world

Ain't no particular sign
I'm more compatible with
I just want your extra time
And your kiss

Lyrics © Sony/ATV Music Publishing LLC
Written by: HAVEN GILLESPIE, LIONEL NEWMAN

Lyrics Licensed & Provided by LyricFind
To comment on specific lyrics, highlight them
Genre not found
Artist not found
Album not found
Song not found
Most interesting comment from YouTube:

Grace Suan Jin

Well, well, well.
Seems like it was only yesterday when mama told me,
"Don't fall in love with the first girl that comes your way."
She was pretty and nice but I took her advice,
And passed her by.
Years have passed and I don't know,
If love's gonna give me a second try.

Well, the look your face tells me you understand.
I can it be your lovelife, like mine, needs a helping hand?

Well, you need love like i do, don't you?
I can tell the way you look, when I'm looking at you.

(Take It Girl)
I know it ain't fit and proper for a girl to talk this way,
But I can't cope with this loneliness,
Not one more God damned day.
Everyday bringing uo your side to keep my hopes afloat,
Judging by your silence, boy, you must be in the same boat.

Well, you need love like I do, don't you?
I can tell by the way you look, when I'm looking at you.
You need love like I do, don't you?
It seems like I'm looking in the mirror,
When I'm looking at you

I can't begin to tell the many nights I sat home lonely.
Come on, tell me girl, has it even happened to you?
I'm gonna tell you something and believe me,
It ain't no joke.
My lovelife is just like a sinking boat.

I can understand a person being without money.
You can show me the reason for a person to be without love.

Listen to me now, I'm a girl and you're a guy. (yes it's true)
Come on let's give love a try. (haha, yeah)

You need love like i do, don't you?
I can tell by the way you look, when I'm looking at you.

Finding true love is a dream everybody wants to come true.
Can't you see? I
It's up to us to make this dream come true.

You need love like i do, don't you?
I can tell by the way you look, when I'm looking at you.
(Well, well) You need love like I do, don't you?
It seems like I'm looking in the mirror,
When I'm looking at you.

Ain't true? Ain't it true? Ain't it true,
Ain't true? Ain it true? Ain't it's so true.
Yeah, yeah, yeah
Well, well, well, well, well, well, well
You need love too.

You need love like I do, don't you?
I can tell by the way you look, when I'm looking at you.
(Hey hey) You need love like i do, don't you?
It seems like I'm looking in the mirror,
When I'm looking at you.

You need love like i do, don't you?
I can tell by the way you look, when I'm looking at you.
You need love like I do, don't you?
It seems like I'm looking in the mirror,
When I'm looking at you.

Ain't it true girl!
Well, I'm love.
I need love.
And I need you.
And I need you too.



All comments from YouTube:

Gábor

most underrated hit

DOMNIKmusic

Wow i' happy avery time I listen this record! Two powerful voices with soul singing a geat hit, wow !

greg morris

YouTube is full of wonderful glorious rabbit holes.. Couldn't tell you exactly how I got here, just thankful that I did.

Ace of Spades

greg morris same here brother!!!

Нодира Бурханова

TOMs voice is bomb!

Marisol abelenda perez

WILD!! Sir Tom! Absolutely love this track! Your voices gel so outstandingly well!💓💓💓💓👏👏👏👏👏

p6mkq

Heather Small always reminded me of Vanessa Lewis from Virtua Fighter 4 and 5 when I was younger. Curves, fashion sense (black bra) and energy wise.

Paulina White

Both incredible singers!!!! And Heather is very beautiful ♡

Male Isac

Why this song has few views 🙆🏾‍♂️🙆🏾‍♂️🙆🏾‍♂️. Love from Africa-Uganda🇺🇬🇺🇬🇺🇬❤️❤️❤️

Tyrone Smith

Love this song and Heather Small. Great smile! :)

More Comments

More Videos