CHASE / glass shards
XXXTENTACION Lyrics


What are you doing out in the middle of this field leaving your car?
I'm just not sure what he's thinking
He's getting back into his car, he's grabbed his bag
And from our vantage there's no one around him
You know, you wait for these things to end
But then you figure out it might wind up
He's completely alone
This is really starting to worry me, I gotta tell ya
I gotta tell ya
I been speakin' to the reaper, seein' spirits when I'm sleepin'
I been creepin' with them demons, shadows walk through the flames
Sippin' blood with the leeches
Fuck the God you believe in
When I look in the mirror, all I see is disgrace
All of this rage, feelin' my face
Blood on the end of my blade
Can't complain, everything okay
Scars on my heart, from feelin' this pain
Got a knife in my back, can't kill me though
Numb to it all, my feelin's froze
Pray to the sky, Lord, give me hope
Bitch, I'm born alone and die alone
K holes in my halo, slave for the peso
Middle finger, fuck that
Land of the free, feed cans to the teens
Never trust police, bitch, I bust back
Fuck the government, never trust that
All the people wanna know where the love's at
We already know where the fuckin' drugs at
Where the guns at, get your scope, blatt

Yeah, hey, hey
I was in my house with some glass shards breaking out the backdoor (yeah)
I'm a bear, she try claw (yeah)
Then I broke her backbone
Wild, heard her dad call
Pushed me on the damn floor, told me, "Put my pants on"
I was thinkin' a lot of things, by any means
I'll kill this bitch nigga if he try to take me from fucking girl of my dreams
I'll kill first, put his ass in the dirt
Body bag 'cause he worth something that hurts
And he won't be the first

Lyrics © Kobalt Music Publishing Ltd.
Written by: Jahseh Onfroy, Jordan Serin

Lyrics Licensed & Provided by LyricFind
To comment on specific lyrics, highlight them
Genre not found
Artist not found
Album not found
Song not found
Most interesting comment from YouTube:

Tyrell Bain

For someone who's mother never cared about him, watching someone else who has passed away be used by his mother for nothing more than profit is something that shakes me to my core.

I've read lots that entails she was not there for him while he was still alive, and in his passing,
her actions have amplified that theory tenfold.

I see half-hearted posts from her only containing pictures of him during his rap career,
shouldn't a mother have photos of her son she holds dear to her heart instead of flexing all over her instagram with his money I assume.

It's unsightly.



All comments from YouTube:

Atozy

stop ruining this mans legacy let him rest in peace.

Storelag

Fr

Sakhile Ndlela

Nope, it's his channel dude

Jacob Powell

Obviously you don't know what the hell you're talking about ikabodveins was X's tattoo artist and x produced the beat on this check you're sources next time

Zay Hood

This was the last piece of work x worked on

NeonBlazer RBLX

His last face

474 More Replies...

Giovanni

My respect for his mother is steadily going down

BG Bros

Its not his mom its his producer

Paul Tarlton

@Chronic videos no disrespect to both of them, i love them. but in my opinion for clout, and for making new merch. cleo is making more money off his death.

Paul Tarlton

cleo is now using x i think

More Comments

More Videos