Genre not found
Artist not found
Album not found
Song not found

javascript void;
will.i.am Lyrics


We have lyrics for these tracks by will.i.am:

#thatPOWER And on, I'm alive, I'm alive, I'm alive And on, I…
04. One More Chance Take me back Take me back Take me back I.. Girls girls…
07 Swing By My Way Lady over by the bar Lookin' like a movie start I gotta…
1 Scream And Shout Bring the action When your hear us in the club You gotta…
Ain Ain't it pretty when she walk (x2) Ain't it pretty when…
Alive One individual said they found water on Mars So surely we…
B Boyz B Boy and B Girl, come on let's… Da da…
Bang Bang I love her, can't leave her Forever I'll always need her She…
Beep It's funny how a man only thinks about the Got a…
Best Friends Ain't nothing in the world that can Tear it apart, you…
Big And Chunky Chunky, chunky, chunky, chunky, chunky I like them big, I…
Bomb Bomb [Intro: will.i.am] Start the engines Let's get it started,…
Boys & Girls We get fucked up way before the party Turnt up, hotel…
Check It Out Stepped in the party like my name was "that bitch". All…
Colors Stand for life Stand for true Stand for somethin' Don't fall…
Dynamite Interlude Girl I wanna thank your mama For making such a beautiful…
Ev Rebahdee Ladies Ladies Ladies Here we go Baby where'd you get y…
Fall Down You make my world, you make my world go 'round You…
Fantastic [will.i.am - Chorus] I'm alright, I'm alright, I'm alright,…
Far Away From Home She comes from a small town, She went and stoled her…
Feelin I be everywhere everybody know me Super, super fresh with a…
FIYAH You can’t touch me I’m too, too, too, too high up You…
Fly Girl Fly girl! Fly girl! Fly girl! She's a fly girl She can fly …
Freshy Fresh shit, fresh shit, fresh shit, fresh shit, fresh shit,…
Geekin Get my geek on, get my, get my geek on, Get…
Get Your Money Get your money baby! [x4] If you strippin' I ain't trippin'…
Gettin I’ve been workin everyday I’ve been waitin’ for time to play…
Ghetto Ghetto Ghetto, ghetto, Oh, I've been, I've been praying for you Hal…
Go Home You can go hard, or you can go home You can…
Go! Let's get this party started, right! Let's get this party s…
Good Morning Good morning, welcome to the thing called life Good morning,…
Great Times Great times are coming Coming down the boulevard Coming down…
Hall Of Fame Yeah, you could be the greatest You can be the best You…
Heartbreaker Look out [Repeat x3] Where its at I know karmas comin' to…
Hello Hello (hello), hello (hello), hello (hello), hello (hello), …
Here To Party (Yeah, yeah... yeah, yeah... Yeah..) [Intro: will.i.am] …
Hip Hop Is Dead If hip hop should die before I wake I'll put an…
Hooda Hella U [Intro: will.i.am] Uh. uh, uh, uh Yeah, yeah, yeah, yeah …
Hot Wings Party in Ipanema, baby! I want to party I want to samba …
I Lemme, lemme, lemme Lemme, lemme, lemme Lemme, lemme, lemm…
I Am Lemme, lemme, lemme Lemme, lemme, lemme Lemme, lemme, lemme,…
I Could Be The One I love my chick (I love you baby) I love my chick (I…
I got in from my mama Ladies, l-l-ladies, l-l-ladies, here we go Baby, where'd yo…
I Like To Move It I like to move it, move it I like to move…
I'm Ready [Intro: Phil Da Agony] For all my Down South, West Coast,…
Impatient I can't wait I can't wait (I can't wait) (I can't wait) (I …
Invisible Now we tried to fix it up But its too late Lets…
It I went asleep last night Tired from the fight I've…
It Should Be Easy I've been thinking Just sitting thinking On why I love you A…
It's A New Day I went asleep last night Tired from the fight I've…
It's My Birthday It’s my birthday It’s my birthday I’mma spend my money It…
It's Over Repaint the lines Refurbish the tail lights It's not over Un…
Its a New Day I went asleep last night Tired from the fight I've…
Its My Birthday It’s my birthday It’s my birthday I’mma spend my money It…
It´s My Birthday It's my birthday It's my birthday I'mma spend my money It…
It’s My Birthday It’s my birthday It’s my birthday I’mma spend my money It…
It’s My Birthday featuring Cody Wise It's my birthday It's my birthday I'mma spend my money It's …
Let's Go All day, girl, I had you on my mind And I'm…
Let's Go ft. Chris Brown All day, girl, I had you on my mind And I’m…
Love Bullets Love will be the armor Protect us from the pain In our…
Make It Funky Make it funky for me [3] (Dee-jayy....) Make it funky for …
Make U Mine I can't do it without cracking What if these locks allow Thi…
MASH OUT Hold it now, hold it now, (what what?) hold it…
Money Uh, hmm Hurry up a bit Yeah, yeah [Chorus: Repeat x3] …
Nah Mean [Chorus: will.i.am] (Phife Dawg) will.i.am's in the house a…
NEW DAY I went asleep last night Tired from the fight I've…
New York New York Sosa I promise Sosa Sosa Sosa Hey yo I'm all better Far…
OMG Oh my gosh Baby let me Did it again, so Imma let…
One More Chance Take me back Take me back Take me back I Girls girls girls…
One More Chance ) Take me back Take me back Take me back I.. Girls girls…
Over Look out [Repeat x3] Where its at I know karmas comin' to…
Party! Party! Party! Party in Ipanema, baby! I want to party I want to samba …
Possessions Love yourself not your possessions Love yourself not your …
Reach For The Stars Why they say the sky is the limit? When I've seen…
Ride Ride [John Legend] Hey... hey... hey... hey... Hey you, yeah y…
S.O.S [Intro] Lord come down and help us out Send us an angel,…
Scream Bring the action When your hear us in the club You gotta…
Scream & Shout Bring the action When your hear us in the club You gotta…
Scream & Shout (feat. Britney Spe Bring the action When your hear us in the club You gotta…
She You a star Baby you a star You a sta-a-a-ar You a sta-a-a…
Smile Mona Lisa Let me tell you about my girlfriend, My girlfriend Mona Lisa…
SOS Mother Nature [Intro] Lord come down and help us out Send us an angel,…
Spending Money Now baby look I've I've got nothing but money, honey Aha And…
Sumthin 1970 somethin', 1970 somethin' 1970 somethin', 1970 somethi…
Sumthin' Special [Intro: will.i.am] (Dante) You're sumthin' special baby (yo…
Swing By My Way Lady over by the bar Lookin' like a movie start I gotta…
T.H.E You can go hard or you can go home You can…
Take It It's not about a salary, it's all about reality I'm all…
That Power And on, I'm alive, I'm alive, I'm alive And on, I…
The Donque Song The donq; The donq The donq; The donq The donq The donq; The…
The Good The Bad and the Ugly She ain’t nothing Like you ever seen before Face of an angel…
The Money Uh, hmm Hurry up a bit Yeah, yeah [Chorus: Repeat x3] …
The Traveling Song I've been around the world in the pouring rain Feeling out…
The World Is Crazy I think everybody in the world has lost they mind I…
This Is Love If you love it like I love it And you feel…
True Yea.. Yea.. I know I know It's true It's true hey…
We Got Chu [Intro: Planet Asia] Something sorta special... powerful …
What I Am Lemme, lemme, lemme Lemme, lemme, lemme Lemme, lemme, lemm…
Will.i.am Feat. Britney Spears It's funny how a man only thinks about the *beep*…
Yes We Can To get up the bond for an inner west flat He'd…

The lyrics can frequently be found in the comments below, by filtering for lyric videos or browsing the comments in the different videos below.
Most interesting comment from YouTube:

Steve Griffith - Prof3ssorSt3v3

void is used to have functions treated like expressions. That means that they won't return a value. Sometimes you have a function that you don't need anything to be returned from. In cases like this, you can put void in front of the call to explicitly say that you don't need anything back.
The most common use case was to put "void" in front of other code that you are running from inside an HTML anchor tag. <a href="javascript: void myFunc( )">
javascript: is the protocol.
myFunc( ) is the code that I want to run.
void tells the browser to treat the function like an expression. Nothing(undefined) gets returned and the link doesn't go anywhere.
If you are going to be altering styles with JavaScript you can do that in any function. You don't need to use void. A best practice would be to group all your style or DOM manipulations into functions on their own. Then you could call the functions with void in front of the call to explicitly say that nothing is expected back from the function. The return value will be undefined. Eg:
function one( ){
//do somethings
//do more things
void myFunctionToChangeStyles( );
}
Here I am calling my function and saying that I don't care about the result. Just pretend that it is an expression that has no return value.
You can also put them in front of IIFEs (I have a video on these too) if the function is not returning anything.
void function( ){
//do something
}( );
This example is the same as:
(function( ){
//do something
})( );



All comments from YouTube:

rot rose

Thank you very much for the explanation of this abstract subject, it may take some time for me to really understand it, but I will continue.

Maximilian

Nice microwave sounds ;) Still, very useful video. thanks!

Maximilian

@Steve Griffith - Prof3ssorSt3v3 I guess I'll keep going then! thanks again.

Steve Griffith - Prof3ssorSt3v3

@Maximilian Learning how to program does take time. There is no alternative to this. HTML and CSS are very visual things. You can see the screen change as you update things. With programming you are dealing with a lot of abstract concepts. It takes time and practice to get them straight in your head. You are learning a series of tools. Eventually you will have enough tools that you can build whole projects.
2 months is nothing. I've been programming for 30+ years and I'm still learning.

Maximilian

@Steve Griffith - Prof3ssorSt3v3 I've been programming for around 2 months now, got my html and css down. However, with the past couple of weeks learning JS I feel like... it hasn't clicked yet. Takes me ages to read code and get what's going on. Does that just come with time? Really want to actually understand what I'm doing rather than just blagging it when I write JS. Too much trial and error going on for my liking!

Steve Griffith - Prof3ssorSt3v3

yeah. Hard to keep the family out of the kitchen when I'm recording.

Abdulloh Tohirov

thank you Mr.Steve.

Yarik83Men

+++

Ahsath

Hi! do you have any videos about get and set?

Ahsath

I already saw thoses <3

More Comments

More Videos