In My Feelings
Drake Lyrics


Trap, TrapMoneyBenny
This shit got me in my feelings
Gotta be real with it, yup

Kiki, do you love me? Are you riding?
Say you'll never ever leave from beside me
'Cause I want ya, and I need ya (let's go, let's go, let's go)
And I'm down for you always
KB, do you love me? Are you riding? (You're the only one I love)
Say you'll never ever leave from beside me
'Cause I want ya, and I need ya
And I'm down for you always

Look, the new me is really still the real me
I swear you gotta feel me before they try and kill me
They gotta make some choices, they runnin' out of options
'Cause I've been goin' off and they don't know when it's stoppin'
And when you get to toppin', I see that you've been learnin'
And when I take you shoppin' you spend it like you earned it
And when you popped off on your ex he deserved it
I thought you were the one from the jump, that confirmed it
Trapmoneybenny
I buy you champagne but you love some Henny
From the block like you Jenny
I know you special, girl, 'cause I know too many

'Resha, do you love me? Are you riding?
Say you'll never ever leave from beside me
'Cause I want ya, and I need ya (let's go, let's go, let's go)
And I'm down for you always
JT, do you love me? Are you riding? (You're the only one I love)
Say you'll never ever leave from beside me
'Cause I want ya, and I need ya
And I'm down for you always

Two bad bitches and we kissin' in a Wraith
Kissin'-kissin' in a Wraith, kiss-kissin' in a Wraith
I need that black card and the code to the safe
Code to the safe, code-code to the safe-safe
I show him how the neck work
Fuck that Netflix and chill, what's your net-net-net worth?

'Cause I want ya, and I need ya
And I'm down for you always (yeah, yeah)
And I'm down for you always (yeah, yeah)
And I'm down for you always
D-down for you always
D-d-down for you always
(I got a new boy, and that nigga trade)

Kiki, do you love me? Are you riding? (You're the only one I love)
Say you'll never ever leave from beside me (pop-pop that ass, pop that ass)
'Cause I want you, and I need you (pop, pop, pop-pop)
And I'm down for you always (let's go, let's go)
KB, do you love me? Are you riding? (You're the only one I love)
Say you'll never ever leave (pop-pop that ass, pop that ass)
From beside me, 'cause I want ya, and I (pop-pop that ass, pop that ass, pop)

Skate and smoke and rap, now let me see you
Bring that ass, bring that ass, bring that ass back (pop that ass, pop-pop that ass)
B-bring that ass, bring that ass, bring that ass back (pop that ass, pop-pop that ass)
Now let me see you
Young nigga that she with can't hit (pop that, pop that, pop that)
But shawty, I'ma hit it, hit it like I can't miss (pop that, pop, pop, pop)
Now let me see you
(Pop that ass, you're the only one I love)
Now let me see you
(Pop that ass, pop-pop that ass)
Bring that ass back
Now let me see you (clap that ass, you're the only one I love)
Now let me see you
Now let me see you (let's go, let's go)
Now let me see you (bring that ass back)

Trap, TrapMoneyBenny
This shit got me in my feelings
I just gotta be real with it, yup

(Blaqnmild, you a genius, you diggin' me?)

"What are y'all talkin' about?"
"You know what? I don't even care, I need a photo with Drake
Because my Instagram is weak as fuck"
"What are you talkin' about?"
"I'm just being real, my shit look"

Lyrics © BEHIND THE ROPES ENTERTAINMENT, Universal Music Publishing Group, Sony/ATV Music Publishing LLC, Royalty Network, Peermusic Publishing, Kobalt Music Publishing Ltd., Warner Chappell Music, Inc.
Written by: Adam James Pigott, Aubrey Drake Graham, Benjamin Joseph Workman, Caresha Brown, Darius Harrison, Dwayne Michael Carter, James Gregory Scheffer, Jatavia Johnson, Noah James Shebib, Orville Erwin Hall, Phillip Glenn Price, Renetta Yemika Lowe, Rex Fritz Zam

Lyrics Licensed & Provided by LyricFind
To comment on specific lyrics, highlight them
Genre not found
Artist not found
Album not found
Song not found

Vishwanath Ji

http://vashikaranspecialistonline.com/love-problem...
http://vashikaranspecialistonline.com/love-problem...
http://vashikaranspecialistonline.com/
http://vashikaranspecialistonline.com/black-magic...
http://vashikaranspecialistonline.com/get-your-love-back...

this is awesome song wow

Most interesting comment from YouTube:

anonimus nimbus

Lyrics:

Trap, TrapMoneyBenny
This shit got me in my feelings
Gotta be real with it, yup

Kiki, do you love me? Are you riding?
Say you'll never ever leave from beside me
'Cause I want ya, and I need ya
And I'm down for you always

KB, do you love me? Are you riding?
Say you'll never ever leave from beside me
'Cause I want ya, and I need ya
And I'm down for you always

Look, the new me is really still the real me
I swear you gotta feel me before they try and kill me
They gotta make some choices, they runnin' out of options
'Cause I've been going off and they don't know when it's stopping

And when you get to topping
I see that you've been learning
And when I take you shopping
You spend it like you earned it
And when you popped off on your ex, he deserved it
I thought you were the one from the jump that confirmed it

TrapMoneyBenny
I buy you Champagne but you love some Henny
From the block, like you Jenny
I know you special, girl, 'cause I know too many

'Resha, do you love me? Are you riding?
Say you'll never ever leave from beside me
'Cause I want ya, and I need ya
And I'm down for you always

J.T., do you love me? Are you riding?
Say you'll never ever leave from beside me
'Cause I want ya, and I need ya
And I'm down for you always

Two bad bitches and we kissin' in the Wraith
Kissin'-kissin' in the Wraith, kiss-kissin' in the Wraith
I need that black card and the code to the safe
Code to the safe, code-code to the safe-safe
I show him how that neck work
Fuck that Netflix and chill
What's your net-net-net worth?

'Cause I want ya, and I need ya
And I'm down for you always
(Yea, yea, yea, yea, he bad)
And I'm down for you always
(Yea, yea, yea, guess who's back)
And I'm down for you always
D-down for you al-
(Black biggy biggy black biggy black blake)
D-d-down for you always
(I got a new boy, and that nigga trade!)

Kiki, do you love me? Are you riding?
Say you'll never ever leave from beside me
'Cause I want you, and I need ya
And I'm down for you always

KB, do you love me? Are you riding?
Say you'll never ever leave from beside me
'Cause I want ya, and I

Skate and smoke and ride
Now let me see you

Bring that ass, bring that ass, bring that ass back
Bring that ass, bring that ass, bring that ass back
Now let me see you
Shawty say the nigga that she with can't hit
But shawty, I'ma hit it, hit it like I can't miss

Now let me see you
Walk that ass, you're the only one I love
(Walk that ass, walk-walk that ass)
Now let me see you

Now let me see you
(W-w-walk that ass, you're the only one I love)
Now let me see you, now let me see you

Now let me see you
(Bring that ass back)

Trap, TrapMoneyBenny
This shit got me in my feelings
Gotta be real with it, yup (Now let me see you)

BlaqNmilD, you a genius, you diggin' me?

What are y'all talking about?
You don't know that? I don't even care
I need a photo with Drake
Because my Instagram's weak as fuck
I'm just being real, my shit look



All comments from YouTube:

Keeyuh

dont forget to go when you leave. 😂

shivani

@chase_hypehouse plays roblox wdym

chase_hypehouse plays roblox

Who is a nigga here?!

shivani

Lmaooo

Manuel van Brussel da Silva

😂🤣😂🤣🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂😂🤣😂🤣😂😂🤣😂🤣😂🤣🤣😂🤣😂🤣🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣🤣😂😂🤣😂🤣😂🤣🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂😂🤣😂🤣🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂😂😂😂😂🤣😂🤣😂🤣😂😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣😂🤣😂🤣😂🤣

Carolline

http://miniurl.es/urflirtyjoypornsex69/


みゃあこさん!ฅ( ̳• ·̫ • ̳ฅ)ニャン
TANTA BEYEZAS QUE DIOS A HECHO EN ESTE MUNDO ASERE Y
DISEN QUE DIOS ES MALO SI DIOS ES MALO NADIE ES BUENO ASERE
MIL GRASIAS POR TANTA BEYESAS I loro stati di salute rispettivi prevenirli
ライブ配信の再編ありがとうです!この日のライブ配信は、かならりやばかったですね!1万人を超える人が見ていたもんね(笑)やっぱり人参最高!まさかのカメラ切り忘れでやら1かしたのもドキドキでした!今後は気を付けないとね11

123 More Replies...

mariam

remember when people jumped out of their cars to dance to this? yeah, me too.

Kapoon

@L o g g i n WYM LOL

L o g g i n

@Apollo griffin2 Wow, humor right?

More Comments

More Videos