Genre not found
Artist not found
Album not found
Song not found

ORANGE SODA
Baby Keem Lyrics


Bitch sit on my face, I attack that
Choose up, lil' Junt, I'm finna pack him
When it comes to my bitch, I'm straight active
Dirtball in the coupe smoking cat piss
Lil' bitch, shut the fuck up
Tell your best friend, shut the fuck up, ayy
Lil' bitch, shut the fuck up
Tell your best friend, shut the fuck up, ayy

You know I love it when you talk dirty
Messy, you my orange soda shorty
You act like a lil' me, I wanna fuck you
You the type to kill me, I won't touch you
You want me drop a band on some cute shoes
You want me be the man you can vent to
You let me beat it up, you let me practice
Now I'm finna lay you on the mattress

Bitch sit on my face, I attack that (yeah)
Choose up, lil' Junt, I'm finna pack him
When it comes to my bitch, I'm straight active
Dirtball in the coupe smoking cat piss
Lil' bitch, shut the fuck up
Tell your best friend, shut the fuck up, ayy
Lil' bitch, shut the fuck up
Tell your best friend (ayy), shut the fuck (pull up) up, ayy

My lil' baby lowkey a flexer
Six figs on the whip, that's a price tag
Lil' best friend bitch tried to press me
I'm that underground nigga with the check though
I hate a bitch that I can't impress
When you come see the crib, you better die, ho
Young nigga sneaking in through your side door
Baby Keem not a wave, I'm a vibe, ho
Seven fig' nigga with the big drip on me (yeah)
Post on your block with your wish list on me

Bitch sit on my face, I attack that
Choose up, lil' Junt, I'm finna pack him
When it comes to my bitch, I'm straight active
Dirtball in the coupe smoking cat piss
Lil' bitch, shut the fuck up
Tell your best friend, shut the fuck up, ayy
Lil' bitch, shut the fuck up
Tell your best friend, shut the fuck up, ayy

Lyrics © Sony/ATV Music Publishing LLC
Written by: Hykeem Carter, Keanu Dean Torres

Lyrics Licensed & Provided by LyricFind
To comment on specific lyrics, highlight them
Comments from YouTube:

Logan Jank

i can’t explain the vibes i get from this

初年katsyo

@Shanique Burns .l'un ku .li7.

Mr415

cash carti vibes bro

Dylan Maxfield

Same here, it's like vibing walking downtown on the city streets at night while also at the same time this dope bedroom chill song I wanna play for a chick I'm tryna get with lmao. Combined with a vibe of "fuck you, I vibe how I vibe and i do me and if you ain't down with that fuck off" lol

Heshbrown

Futuristic fast and furious type shit

Julian Tschausoff

Night highway vibes

149 More Replies...

ForneverWorld

Feels like a classic 90’s record. Glad Keem got Kendrick behind him, wanna see dude win.

TD B

@nick moreno man constructive criticism must be a foreign language to you. Either that or you're a troll. No one cares what you think.

TD B

@Kyr EZ great pop smoke track.

TD B

That's family ties. If you don't help your family out, you ain't shit in my book.

More Comments

More Videos