Sherane a.k.a Master Splinter’s Daughter
Kendrick Lamar Lyrics


Lord God
I come to you a sinner
And I humbly repent for my sins
I believe that Jesus is Lord
I believe that you raised him from the dead
I will ask that Jesus come to my life
And be my Lord and Savior
I receive Jesus to take control of my life
And that I may live for him from this day forth
Thank you Lord Jesus for saving me with your precious blood
In Jesus' name, Amen

I met her at this house party on El Segundo and Central
She had the credentials of strippers in Atlanta
Ass came with a hump from the jump she was a camel
I want to ride like Arabians
Push an '04 Mercedes-Benz
"Hello my name is Kendrick"
She said "No, you're handsome"
Whispered in my ear, disappeared then found her dancing
Ciara had played in the background
The parade music we made had us all wearing shades now (cool)
"Where you stay?"
She said, "Down the street from Dominguez High"
Okay, I know that's borderline Compton or Paramount
"Well is it Compton?"
"No," she replied and quickly start batting her eyes and
I strictly had wanted her thighs around me
Seventeen, with nothing but pussy stuck on my mental
My motive was rather sinful
"What you trying to get into?"
She didn't tell, just gave me her Nextel
Dropped the number, we chirped the whole summer and well

The summer had passed and now I'm liking her
Conversation we having probably enticing her
Who could imagine, maybe my actions would end up wifing her
Love or lust, regardless we'll fuck 'cause the trife in us
It's deep-rooted, the music of being young and dumb
Its never muted, in fact it's much louder where I'm from
We know a lot 'bout each other, her mother was a crack addict
She live with her granny and her younger two brothers
Her favorite cousin Demetrius's irrepetible
Family history of gang banging did make me skeptical
But not enough to stop me from getting a nut
"I wanna come over, what's up?"
That's what I told her soon as this episode
Of Martin go off
I'm trying to get off
I was in heat like a cactus, my tactics of being thirsty
Probably could hurt me, but fuck it I got some heart
Grab my momma's keys, hopped in the car, then oh boy

So now I'm down Rosecrans in a Caravan
Passing Alameda, my gas meter in need of a pump
I got enough to get me through the traffic jam
At least I hope cause my pockets broke as a promise man
I'm thinking 'bout that sex, thinking bout her thighs
Or maybe kissing on her neck, or maybe what position's next
Sent a picture of her titties blowing up my texts
I looked at 'em and almost ran my front bumper into Corvette
Enthused by the touch of a woman she's a masseuse
And I'm a professional porn star when off the Goose
I had a fifth in the trunk like Curtis Jackson for ransom
I'm hoping to get her loose like an Uncle Luke Anthem
I'm two blocks away, two hundred and fifty feet
And six steps from where she stay, she waving me 'cross the street
I pulled up a smile on my face, and then I see
Two niggas, two black hoodies, I froze as my phone rang

Please leave your message for 323
Record your message after the tone
Kendrick, where you at?
Damn! I'm sittin' here waitin' on my van
You told me you was gon' be back in fifteen minutes
I gotta go to the county buildin', man
These kids ready to eat! I'm ready to eat, shit
I gotta get them food stamps, come on now
You on you way or what?
I hope you ain't out there messin' with them damn hood-rats out there, shit
Especially that lil' crazy-ass girl Sherane
And plus you got school tomorrow
You keep fuckin' around in them streets
You ain't gon' pass to the next grade, eleventh grade
(Is that Kendrick on the phone?)
Yo' daddy hollerin' about some damn dominoes (lemme holler at me him)
He want to holler at you too, go 'head, Kenny, go! Shit

(Hello? Yeah, where my motherfuckin' dominoes at?)
Kenny! (What?) You on his voicemail! Damn fool (oh) shit!
(K, where my motherfuckin' dominoes at?
This the second time I ask you to bring my fuckin' dominoes!)
Kenny, give me the damn phone, shit, don't hang up! Damn!
Just let me—Kendrick
When you get this message, man, call me back
I need to know when you gon' bring back my damn car
This man fussin' about some damn dominoes
It ain't all that serious, for damn dominoes
Shit, I'ma miss my damn appointment! Fuck!
Fuck them damn dominoes, nobody wanna hear that
Nobody wanna hear yo' ass!
Matter of fact, cut my motherfuckin' oldies back on
You killin' my motherfuckin' vibe

Lyrics © Universal Music Publishing Group
Written by: Kendrick Lamar, Christopher John Whitacre, Justin Keith Henderson

Lyrics Licensed & Provided by LyricFind
To comment on specific lyrics, highlight them
Genre not found
Artist not found
Album not found
Song not found
Most interesting comments from YouTube:

B T

Lord God
I come to you a sinner
And I humbly repent for my sins
I believe that Jesus is Lord
I believe that you raised him from the dead
I will ask that Jesus come to my life
And be my Lord and Savior
I receive Jesus to take control of my life
And that I may live for him from this day forth
Thank you Lord Jesus for saving me with your precious blood
In Jesus' name, Amen
I met her at this house party on El Segundo and Central
She had the credentials of strippers in Atlanta
Ass came with a hump from the jump she was a camel
I want to ride like Arabians
Push an '04 Mercedes-Benz
"Hello my name is Kendrick"
She said "No, you're handsome"
Whispered in my ear, disappeared then found her dancing
Ciara had played in the background
The parade music we made had us all wearing shades now (cool)
"Where you stay?"
She said, "Down the street from Dominguez High"
Okay, I know that's borderline Compton or Paramount
"Well is it Compton?"
"No, " she replied and quickly start batting her eyes and
I strictly had wanted her thighs around me
Seventeen, with nothing but pussy stuck on my mental
My motive was rather sinful
"What you trying to get into?"
She didn't tell, just gave me her Nextel
Dropped the number, we chirped the whole summer and well
The summer had passed and now I'm liking her
Conversation we having probably enticing her
Who could imagine, maybe my actions would end up wifing her
Love or lust, regardless we'll fuck 'cause the trife in us
It's deep-rooted, the music of being young and dumb
Its never muted, in fact it's much louder where I'm from
We know a lot 'bout each other, her mother was a crack addict
She live with her granny and her younger two brothers
Her favorite cousin Demetrius's irrepetible
Family history of gang banging did make me skeptical
But not enough to stop me from getting a nut
"I wanna come over, what's up?"
That's what I told her soon as this episode
Of Martin go off
I'm trying to get off
I was in heat like a cactus, my tactics of being thirsty
Probably could hurt me, but fuck it I got some heart
Grab my momma's keys, hopped in the car, then oh boy
So now I'm down Rosecrans in a Caravan
Passing Alameda, my gas meter in need of a pump
I got enough to get me through the traffic jam
At least I hope cause my pockets broke as a promise man
I'm thinking 'bout that sex, thinking bout her thighs
Or maybe kissing on her neck, or maybe what position's next
Sent a picture of her titties blowing up my texts
I looked at 'em and almost ran my front bumper into Corvette
Enthused by the touch of a woman she's a masseuse
And I'm a professional porn star when off the Goose
I had a fifth in the trunk like Curtis Jackson for ransom
I'm hoping to get her loose like an Uncle Luke Anthem
I'm two blocks away, two hundred and fifty feet
And six steps from where she stay, she waving me 'cross the street
I pulled up a smile on my face, and then I see
Two niggas, two black hoodies, I froze as my phone rang
Please leave your message for 323
Record your message after the tone
Kendrick, where you at?
Damn! I'm sittin' here waitin' on my van
You told me you was gon' be back in fifteen minutes
I gotta go to the county buildin', man
These kids ready to eat! I'm ready to eat, shit
I gotta get them food stamps, come on now
You on you way or what?
I hope you ain't out there messin' with them damn hood-rats out there, shit
Especially that lil' crazy-ass girl Sherane
And plus you got school tomorrow
You keep fuckin' around in them streets
You ain't gon' pass to the next grade, eleventh grade
(Is that Kendrick on the phone?)
Yo' daddy hollerin' about some damn dominoes (lemme holler at me him)
He want to holler at you too, go 'head, Kenny, go! Shit
Kenny! (What?) You on his voicemail! Damn fool (oh) shit!
(K, where my motherfuckin' dominoes at?
This the second time I ask you to bring my fuckin' dominoes!)
Kenny, give me the damn phone, shit, don't hang up! Damn!
Just let me—Kendrick
When you get this message, man, call me back
I need to know when you gon' bring back my damn car
This man fussin' about some damn dominoes
It ain't all that serious, for damn dominoes
Shit, I'ma miss my damn appointment! Fuck!
Fuck them damn dominoes, nobody wanna hear that
Nobody wanna hear yo' ass!
Matter of fact, cut my motherfuckin' oldies back on
You killin' my motherfuckin' vibe



Adam Abdulkadir

Lord God
I come to you a sinner
And I humbly repent for my sins
I believe that Jesus is Lord
I believe that you raised him from the dead
I will ask that Jesus come to my life
And be my Lord and Savior
I receive Jesus to take control of my life
And that I may live for him from this day forth
Thank you Lord Jesus for saving me with your precious blood
In Jesus' name, Amen
I met her at this house party on El Segundo and Central
She had the credentials of strippers in Atlanta
Ass came with a hump from the jump she was a camel
I want to ride like Arabians
Push an '04 Mercedes-Benz
"Hello my name is Kendrick"
She said "No, you're handsome"
Whispered in my ear, disappeared then found her dancing
Ciara had played in the background
The parade music we made had us all wearing shades now (cool)
"Where you stay?"
She said, "Down the street from Dominguez High"
Okay, I know that's borderline Compton or Paramount
"Well is it Compton?"
"No, " she replied and quickly start batting her eyes and
I strictly had wanted her thighs around me
Seventeen, with nothing but pussy stuck on my mental
My motive was rather sinful
"What you trying to get into?"
She didn't tell, just gave me her Nextel
Dropped the number, we chirped the whole summer and well
The summer had passed and now I'm liking her
Conversation we having probably enticing her
Who could imagine, maybe my actions would end up wifing her
Love or lust, regardless we'll fuck 'cause the trife in us
It's deep-rooted, the music of being young and dumb
Its never muted, in fact it's much louder where I'm from
We know a lot 'bout each other, her mother was a crack addict
She live with her granny and her younger two brothers
Her favorite cousin Demetrius's irrepetible
Family history of gang banging did make me skeptical
But not enough to stop me from getting a nut
"I wanna come over, what's up?"
That's what I told her soon as this episode
Of Martin go off
I'm trying to get off
I was in heat like a cactus, my tactics of being thirsty
Probably could hurt me, but fuck it I got some heart
Grab my momma's keys, hopped in the car, then oh boy
So now I'm down Rosecrans in a Caravan
Passing Alameda, my gas meter in need of a pump
I got enough to get me through the traffic jam
At least I hope cause my pockets broke as a promise man
I'm thinking 'bout that sex, thinking bout her thighs
Or maybe kissing on her neck, or maybe what position's next
Sent a picture of her titties blowing up my texts
I looked at 'em and almost ran my front bumper into Corvette
Enthused by the touch of a woman she's a masseuse
And I'm a professional porn star when off the Goose
I had a fifth in the trunk like Curtis Jackson for ransom
I'm hoping to get her loose like an Uncle Luke Anthem
I'm two blocks away, two hundred and fifty feet
And six steps from where she stay, she waving me 'cross the street
I pulled up a smile on my face, and then I see
Two niggas, two black hoodies, I froze as my phone rang
Please leave your message for 323
Record your message after the tone
Kendrick, where you at?
Damn! I'm sittin' here waitin' on my van
You told me you was gon' be back in fifteen minutes
I gotta go to the county buildin', man
These kids ready to eat! I'm ready to eat, shit
I gotta get them food stamps, come on now
You on you way or what?
I hope you ain't out there messin' with them damn hood-rats out there, shit
Especially that lil' crazy-ass girl Sherane
And plus you got school tomorrow
You keep fuckin' around in them streets
You ain't gon' pass to the next grade, eleventh grade
(Is that Kendrick on the phone?)
Yo' daddy hollerin' about some damn dominoes (lemme holler at me him)
He want to holler at you too, go 'head, Kenny, go! Shit
Kenny! (What?) You on his voicemail! Damn fool (oh) shit!
(K, where my motherfuckin' dominoes at?
This the second time I ask you to bring my fuckin' dominoes!)
Kenny, give me the damn phone, shit, don't hang up! Damn!
Just let me—Kendrick
When you get this message, man, call me back
I need to know when you gon' bring back my damn car
This man fussin' about some damn dominoes
It ain't all that serious, for damn dominoes
Shit, I'ma miss my damn appointment! Fuck!
Fuck them damn dominoes, nobody wanna hear that
Nobody wanna hear yo' ass!
Matter of fact, cut my motherfuckin' oldies back on
You killin' my motherfuc



All comments from YouTube:

THERE TIME

To this day we don't have any information if Kendricks dad got his domino's

Doller and a dream 84

😂😂😂

Jerome Productions

🤣🤣

Chris Martinez

Scooby MiKE what album😂

Squid 1

a bud Kendrick’s dad is referring to the actual game since he says Kendrick keeps losing them :)

Kcin Rolyat

700th like

11 More Replies...

No Evolution

I love this album for the story telling , a trip through Compton

Cameron Karr

One of the biggest cliffhangers is where Kendricks dads Domino's at

sad

When you give god the AUX.

ItsJustOne Karen

This the one 👆🏽

More Comments

More Videos