Genre not found
Artist not found
Album not found
Song not found

Play With Fire
Roddy Ricch Lyrics


We have lyrics for 'Play With Fire' by these artists:

- The Rolling Stones Well, you've got your diamonds and you've got your pretty…
Caiphus Semenya they like to play with fire they believe its water ×2 oooooh…
Calvin Russell Well you've got your diamonds and you've got your pretty…
Charly García Well, you've got your diamonds and you've got your pretty…
Cobra Verde Well, you've got your diamonds And you've got your pretty c…
Dead Moon Well you got your diamonds And you got your pretty clothes A…
Didi Benami I can't believe it's really you Been so long, you look…
F.U.K.T feat MC B-Live My dear Renee, I might have to say So long, so…
Feline The moment she saw him She felt herself falling Down on he…
Gov't Mule Well, you've got your diamonds, got your fancy clothes Chauf…
Hilary Duff I can't believe it's really you Been so long, you look…
Impellitteri You can see it in your life You can feel it…
Jacob Sigman feat. Rella Why do I play with fire Every night when I get…
Jon English Oh girl you've got your diamonds And you've got your pretty…
Jughead's Revenge When I look back on all that time we spent…
Kontrust Foresee da mix - consider you brake in Get is what…
Manfred Mann's E. Band Well you've got your diamonds And you've got your pretty cl…
Mr. & Mrs. Smith I don't slip or trip when she asks me where…
Nico Santos Oooh Ooh-ooh It's only been about a couple of days You must…
Poema Started with sparks Jumping like stars on an empty sky The…
Reik I can read your lips, there's something that you're dying…
Rickie Lee Jones Well, you've got your diamonds and you've got your pretty…
Rodolphe Burger (Une chanson des Rolling Stones, enregistrée pour leur 3ème …
Rolling Stones - The Well, you've got your diamonds and you've got your pretty…
Sam Tinnesz Sam Tinnesz Insane, inside the danger gets me high Ca…
Sam Tinnesz feat. Yacht Money Insane, inside the danger gets me high Can't help myself got…
Sara Lugo I knew it wouldn't work out So I close my eyes…
Saturn ft. Charlie Kim I wanna play with fire I wanna hold you in my I…
Silent Fall These waves ripple in front of my eyes And I fell…
The Aranbee Pop Symphony Orchestra Well, you've got your diamonds and you've got your pretty…
The Beau Brummels Well, you've got your diamonds and You've got your pretty c…
The Birthday Massacre A house of red light Burns like your wanting eyes The rain…
The Higher The thrill of the chase when you don't want to…
The Pretty Things Well, you've got your diamonds And you've got your pretty c…
The Rolling Stones ( Nanker Phelge) Well, you've got your diamonds and you've …
The Sisters You can see that you're being surrounded From every directio…
Vance Joy I'm done, I'm done, I don't care how you feel I'm…
░The Birthday Massacre░ A house of red light Burns like your wanting eyes The rain…

We have lyrics for these tracks by Roddy Ricch:

Area Codes I got different hoes, in different area codes (woo, woo) I…
Bacc Seat She want Celine, she want the Gucci I ride with some…
Big Stepper Yeah Mm, ayy Big stepper like Big Meech, mhm I was taught t…
Boom Boom Room I've been on top for a while (top for a…
Chase tha Bag I'm not paging this fast outta blue phases don't fly…
Day One Seventeen years old, I'm fly in a Jet Bust down, bust…
Die Young I ain't tryna die young, so I gotta ride with…
Down Below Scott Storch A nigga came from the bottom, down below 'Memb…
Down for Real I wasn't up, but now I'm knowin' how it feel Stayed…
Elyse's Skit 'Lysie, did I listen to that song "Ballin'" in your…
Every Season I just been ballin' out every season Know it's some niggas…
Faces Nigga I can't lie, shit changed When I start countin' the…
Feed Tha Streets 2 Bitch, I done married the racks Bitch, I done married the…
Fucc It Up I gotta get that shit, like, right Feel me? That shit coul…
Gods Eyes He thought the money make you happy, it don't make…
High Fashion Mustard on the beat, ho Shawty made that ass clap, she…
How It Is SpeakerBangerz My diamonds shine like the stars And that…
Intro Whoa, whoa, whoa Whoa, whoa Whoa, whoa, whoa Whoa, whoa-whoa…
Money Yeah Bitch you know I keep them Ks with me And I…
Moonwalkin Say she wanna fuck another bitch, I made it happen Felt…
Nascar I just told Richie we rich Lately I've been speedin' in…
Out Tha Mud June, you're a genius Ayy I just copped Amiri jeans, chains…
Perfect Time Peanut butter seats came perfect time Rich but I'm still duc…
Peta Yeah, yeah I used to fuck up my re-up Now, it's the…
Position She said she wanna ride in a coupe So I might…
Prayers To The Trap God Heart beatin', my mind racin' up You can hear the screams…
Ricch Forever (DJ Bugsy) Swish I just lost my dawg Nigga, my brother taug…
Ricch Vibes This boy got a hit I just want you hear me…
Roll Dice I seen the Reap' come Live my life I had to…
Sak Passe Yeah, yeah, yeah, ah, ha Yeah, yeah, uh, hey, hey I feed…
Start Wit Me Oh Lord, Jetson made another one I been done ridin' through…
Start wit Me (feat. Gunna) Oh Lord, Jetson made another one I been done ride through…
Start With Me Oh Lord, Jetson made another one I been done ridin' through…
The Box Pullin' out the coupe at the lot Told 'em, "Fuck 12,…
Tip Toe Rose gold Rollie on a nigga Put the whole damn…
War Baby I'm from the bottom of the bottom, check your sources,…

The lyrics can frequently be found in the comments below, by filtering for lyric videos or browsing the comments in the different videos below.
Comments from YouTube:

BitterFriends Sb

¿35.000 Milalikes? 😱
CAIGAN QUE ESTAMOS EN DIRECTO AHORA MISMOOO en BOOYAH! https://booyah.live/channels/2152678

pro

@RODRIGO YT nadie le importa spamero

EmA#

Que las escopetas no sean automáticas, que sean como la SPASS12

Deiby Torres

Saludame en tu próximo vídeo biter

keyla poma castro

Mi hoy hermano ve tus videos y te mando la soli para jugar contigo se llama LK X SAMO

Gisel Liliana Fernández Rodríguez

No es mi primo el su pase"'

71 More Replies...

K22 PTY

Bitter en su siguiente vídeo: Chicos Garena me saco del programa de influencers xd

Ivan FF

XD

Markingchip 2382

Xd

Caleb Aguilera

Si

More Comments

More Videos