Genre not found
Artist not found
Album not found
Song not found

Unified Rebellion
Jurassic 5 Lyrics


We have lyrics for these tracks by Jurassic 5:

03_If you only knew Never, think just for shits and giggles Do we spit syllable…
11- Without a doubt You know we turn the party out (Without a doubt)…
9-Thin Line [Chali 2na] Yo, this is a lesson in friendship The depths …
A Day at the Races Yo, my metaphor, my musical madness Move and motivate those…
Acetate Prophets Yo, this is a lesson in friendship The depths of a…
Action Satisfaction I see dead man grins Seven deadly sins Couldn't keep…
After School Special You guys workin' on a new album? Yeah Great! You want to …
After School Special ) You guys workin' on a new album? Yeah Great! You want to hea…
Baby Please You know them ladies half amazin' half crazy Baby wanna make…
Back 4 U Check this out Real quick I don't know if everybody know u…
Blacktop Beat This is an instrumental song. There are no lyrics.…
Break [Akil] Yo, yo, if you had much class And style like I…
Brown Girl You want sexy I give you sexy Heh-he It's brick and lace …
Canto De Ossanha Be All Right I need more guitar I think Okay were roll…
Concentration Yea yea yea yea, oh yea It's the late night hype…
Concrete & Clay Now I'ma say this once again open up your mind Shot…
Concrete Schoolyard Now I'm a say this one time boy and that's…
Contact We haven't lyrics of this song. Please, add these lyrics…
Contribution [Chorus:] Yo, either you a part of the problem Or part of…
Day at the Races Yo, my metaphor, my musical madness Move and motivate those…
DDT Ahhh! I look at rappers with maximum equation X-ray vision…
Ducky Boy [Zaakir] Yo... uhh I'm never hesitant to say fuck the…
End Up Like This Yeah Hey, yo, we used to be young, dumb, full o'…
FINISH FIRST [Charli 2na] Yo, because of cash in the purse, guns blast…
Freedom [Chorus] Hold on to this feelin', Freedom (Freedom!) [2X] […
Future Sound [Akil] Yea [Soup] Turn me up though [Akil] Uh Huh,Y…
Game All right, everybody shut up I said shut up! Now are you…
Get It Together [Zaakir] Yeah, I'm tryin' to get it right, live my life…
Ghetto Diplomat You might wanna say it Testing Ooh, ya got to understand …
Gotta Understand "You might wanna say it" Testing "O, Ya got to…
Great Expectations Uh, no doubt, it took ten years, for me to…
Hey Scorpio, Cancer, Leo, Taurus, Sagitarius, Hey, hey, hey …
Hey (feat. Boy Wonder) SOUP If there's a party that's about to be Let me start…
High Fidelity My name, Zaakir I'm versatile Plus I never eat the cow if…
How We Get Along Yeah, I'm maintaining with Jurassic 5 You know what I'm sayi…
I Am Somebody Yo, raise the level, bass bottom to treble Forever keep it…
If You Only Knew Never, think just for shits and giggles Do we spit syllable…
If You Only Knew ) Never, think just for shits and giggles Do we spit syllable…
Improvise [Jurassic 5] Hey yo, it's like this when Allah says "Let…
In the Flesh [Chorus: x2] It's the J you are A Capital S another…
In The House Yo Party people, from right to left Just kick off your sho…
Influence [Zaakir] Yo, I create off drum drops and ate away blacktops…
It's All About The Hip Hop [feat. DJ Yutaka] Big ups Akeel from the Jurassic 5 emce…
Jayou Yeah testing testing one two Uhh …
Jayou Remix Yeah, testing, testing, one two Uhh, one Press the panic b…
Jurass Finish First [Charli 2na] Yo, because of cash in the purse, guns blast…
L.A.U.S.D [Jurassic 5] Yo, we are no superstars Who want to be large…
Lausd [Jurassic 5] Yo, we are no superstars Who want to be large…
Lesson 6: The Lecture Edit Okay, let's begin Compound, a substance composed Of tw…
Linguistics [Chorus] Linguistics Language think quick Killed it, love…
Long Road to Glory (All) J-U-R-A-S-S-I-C-F-I-V-E (Chali 2-na) He who is wi…
Monkey Bars This record is particularly good for the youngsters Now you…
One Of Them [Chali 2na] Yo, Your image deceives what your people perceiv…
One of Them (feat. JuJu) CHALI Yo, Your image deceives what your people perceive Some…
One Of Them ) [Chali 2na] Yo, Your image deceives what your people percei…
Quality Control Jurrasic 5 Together Hey yo my quality control, captivates yo…
Quality Control Part 2 {This is the highest quality pressing in the industry The e…
Quality Control Part II This is the highest quality pressing in the Industry. The…
Quality Control Pt. 2 This is the highest quality pressing in the industry. The e…
Quality Control, Part 2 {This is the highest quality pressing in the industry The en…
Quality Control, Pt. 2 Jurrasic 5 together- ayo my quality control, captivates your…
Radio [Announcer] Many, many moons ago Jurassic 5 Began their q…
React Here's what we do We will set up This is tunnel vision From…
Red Hot [Marc 7] Syllable slasher, insurmountable mic gasher Quick…
Remember His Name [Zaakir] Yo what's up AK [Akil] Who is this [Zaakir]…
Rubber Tires "Oh, thank you, thank you very much Tonight, ladies and gent…
Sausage Gut {Yea, you're pickin' up fat records Go ahead, you go pick…
Sum Of Us Sparklin' extreme spinnage Watchin' your scene plummet If ly…
Sum Of Us Cut Sparklin' extreme spinnage Watchin' your scene plummet If …
Swing Set So hot! So Hot! This is the sound of the 30's!…
The Bread Winner [Chorus] No Should I mentioned that your life's is a vital…
The Game All right, everybody shut up I said shut up! Now are you…
The Influence [Zaakir] Yo, I create off drum drops and ate away blacktops …
Thin Line [Chali 2na] Yo, this is a lesson in friendship The depths …
This Is Yo,yo,yo this is sister ? From original wailers You are in t…
Turn It Out Yo, we are no superstars Who wanna be large and forget…
Twelve One, two, Jurassic Crew What we bout to do, brothers have…
Unified Rebelution Party people are you with me? Are you with me…
Verbal Gunfight Now what you hear is not a test This is a…
W.o.e. Is Me Well, here's a little something for my people in the…
What Check it out now I work the pen to make the…
Where We At Ahhhhhhh Speak my mind Just to reach your mind Tap a tempo …
Without a Doubt You know we turn the party out (Without a doubt)…
Work it Out One Two One-Two [Dave Matthews] A don't stop stop your…
Work It Out [Dave Matthews - Chorus] A don't stop stop your dreamin Le…
Work It Out (feat. Dave Matthews Band) 1-2- 1-2 [Dave Matthews] A don't stop stop your dreamin Let…
Work It Out ft. Dave Matthews Band One Two One-Two [Dave Matthews] A don't stop stop your…
World of Entertainment Well, here's a little something for my people in the…

The lyrics can frequently be found in the comments below, by filtering for lyric videos or browsing the comments in the different videos below.
Comments from YouTube:

ziez cogslaw

Still one of the best live acts I have ever seen!

rtarbinar

man, it's a crime how few views and comments there are on this vid! been up since '07! people don't know what they're missin'!!

CJ00014

@chrisrap4ever hell yeah, the scratch are one of the most important things on they songs <3

pratiksh patel

breath, click, submerge into a state of happiness REPEAT.

Tspillman408

The rest is history after the song, but here's another fact. The other members who didn't become J5 became Darkleaf. People need to stop leaving out the rest of the story, but Darkleaf doesn't appeal to the hype market of course

AlienNationRadio

hell yea and you could already tell they had something going for them. i love it when Mark 7even and Chali come in.

kfdisawesome

i just started to listening to their music today its so refreshing such a huge difference between the crap on the radio so illllllll love it

Valfore22

duuuuudeee omg samee ! my physics teacher got me into these

Lan Demly

I totally know what you mean, man. This is the only TRUE hip hop I've ever heard! I love this group! And I'm usually a Rock guy. They split because they're all older now and have families, haha. Simple as that!

Kapp2007

"Here We Go (Live at the Funhouse)"

More Comments

More Videos