Genre not found
Artist not found
Album not found
Song not found

My Band
D12 Lyrics


I don't know dude
I think everybody's all jealous and shit
'Cause I'm like, the lead singer of the band, dude
And I think everybody's got a fuckin' problem with me, dude
And they need to take it up with me after the show
Because

These chicks don't even know the name of my band
But they're all on me like they wanna hold hands
'Cause once I blow, they know that I'll be the man
All because I'm the lead singer of my band

So I get off stage, right, drop the mic
Walk up to these hot chicks, and I'm all like
"Sup ladies, my name's Slim Shady
I'm the lead singer of D12, baby"
They're all like, "Oh my God, it's him"
"Becky, oh my fucking God, it's Eminem"
"I swear to fucking God, dude, you fucking rock"
"Please, Marshall, please let me suck your cock"
Now by now, the rest of the fellas get jealous
Especially when I drop the beat and do my acapellas
All the chicks start yellin', all the hot babes
Throw their bras and their shirts and their panties on stage
So like every single night they pick a fight with me
But when we fight it's kinda like sibling rivalry
'Cause they're back on stage the next night with me
Dude, I just think you're tryna steal the light from me
Yesterday Kuniva tried to pull a knife on me
'Cause I told him Jessica Alba's my wife-to-be
This rock star shit, it's the life for me
And all the other guys just despise me because these

These chicks don't even know the name of my band
But they're all on me like they wanna hold hands
'Cause once I blow, they know that I'll be the man
All because I'm the lead singer of my band
My band, my band, my band, my band
My band, my band, my band, my band
My band

Alright, okay, alright
Give me the mic, man
Okay, come on, man
You need to give me this mic (ah, yeah)

You just wanna see a nigga backwards, don't you?
ADAT? How come we don't rap on Pro Tools
Smash these vocals and do a performance
But we in the van and he in a tour bus
You don't want my autograph, you's a liar
And no, I'm Swift (oh, I thought you were Kuniva)
And what the hell is wrong with our dressing room?
'Cause our shit is lookin' smaller than a decimal
See I know how to rap, see it's simple but
All I did was read a Russell Simmons book
So I'm more intact, tryna get on the map
Doin' jumpin jacks whilin' get whipped on my back

Look at Em little punk ass thinkin' he the shit
Yeah, I know, man, by himself, taking all the flicks
Hey, I thought we had an interview with DJ Clue?
No, I had an interview not you two
You gon' be late for soundcheck, man, I ain't going to soundcheck
And our mics are screwed up, and his always sound best
You know what, man? I'ma say somethin'
Ayo Em, you got somethin' to say? Man, nothin'
I thought you was about to tell him off, man, what's up?
Man, I'ma tell him when I feel like it, man, shut up
And you ain't even back me up, and we supposed to be crew
Man, I was about to talk right after you, I swear
Aw, man, whatever, I swear, man

These chicks don't even know the name of my band
But they're all on me like they wanna hold hands
'Cause once I blow, they know that I'll be the man
All because I'm the lead singer of my band

They say the lead singers rock, but the group does not
Went from sold out arenas to amusement parks
How I'm gon' let the world know that Proof is hot?
I should cut his mic off when the music starts
(Ayo it's-) ready to snap on a dumbass fan
Every time I hear, "Hey, dude, I love your band"
We ain't a band, bitch, we don't play instruments
So why he gettin' ninety and we only get ten percent?
And these guys acting funny every area code
Proof, carry my bag, bitch, carry your own
Can't make it to the stage, security in my way
Who the fuck are you? Where's Obie and Dre?

Goddamn it, I'm sick of this group (fuck D12)
Time for me to go solo and make some loot (yeah)
I told you I made the beats and wrote all the raps
'Til Kon Artis slipped me some crack (take this)
"Lose Yourself" video, I was in the back
"Superman" video, uh, I was in the back
For the media, I got some suggestions
Fuck Marshall, ask us some questions
Like, "Who is D12?" "How we get started?"
(But what about Eminem?) Bitch, are you retarded?
Anyway, I'm the popularest guy in the group
Big-ass stomach, bitches think I'm cute (hey sexy)
50 told me to do sit-ups to get buff
Did two and a half and couldn't get up (uh)
Fuck D12, I'm outta this band
I'm 'bout to start a group with The Real Roxanne

Girl, why can't you see you're the only one for me?
And it just tears my ass apart to know that you don't know my name (man, fuck this)

These chicks don't even know the name of my band
But they're all on me like they wanna hold hands (fuck Marshall)
'Cause once I blow, I know that I'll be the man (yeah)
All because I'm the new lead-
My band, my band (your band)
My band, my band (our band, your band)
My band, my band (you man, you man)
My band, my band, my band (Roxanne Shante, you lesbian)
Yeah, hey y'all, the hardest boy band in the world, D12

I'm the lead singer of my band
I get all the girls to take off their underpants
I'm the lead singer of my band
My salsa makes all the pretty girls want to dance
My salsa, whoa
Look out for my next single, it's called, "My Salsa"
My salsa, salsa, salsa, salsa
My salsa makes all the pretty girls want to dance
And take off their underpants
My salsa makes all the pretty girls want to dance
And take off their underpants
My salsa
Where'd everybody go?

Lyrics © BMG Rights Management, Sony/ATV Music Publishing LLC, Kobalt Music Publishing Ltd.
Written by: Denaun M. Porter, Deshaun Dupree Holton, Luis Edgardo Resto, Marshall B. III Mathers, Ondre C. Moore, Rufus Johnson, Steven Lee King, Von M. Carlisle

Lyrics Licensed & Provided by LyricFind
To comment on specific lyrics, highlight them
Comments from YouTube:

HiSammy

Imagine the rap industry today if D12 were still dropping hits like this.

DazH

If the industry and public already prefer a low quality rap, it'd not change much,
they'd prefer to keep listen to whatever they're listening nowadays.

Space Alien

That would be dope asfffff

tom b

There is a reason this kind of rap isnt popular anymore... I dont know the reason, yet i dont understand it and i do regret it deeply. Lets say the people evolve (devolve) into something else like we always did... I find it sad, others find it a change for good :)

BrunCitron

That last part could never 😂

Palapa

Eminems too busy shouting and stop starting

167 More Replies...

Jordyn

this sounds like my childhood. God bless the 90s kids who were young in the 2000s

Blazing Star

The ‘Tell them I’m tanning!’ Gets me every time 😂💀

DBZ Guru

As a Mexican, I’m offended that people think we’re offended by this masterpiece.

☾Cas𐠒levaniaMusicEnjoyer

@Gunslinger I Lv Traditional torero, yes.

More Comments

More Videos